Beyonce – novi YouTube rekorder

Beyonce je prošlog vikenda stvorila istoriju ne samo na godišnjem, muzičkom festivalu Coachella, već i na YouTube-u. Ona nije samo postala prva crna žena koja je bila „headliner“ Coachella-e, već je premašila rekord gledanosti na YouTube-u. Nastup koji je trajao 105 minuta u subotu privukao je 458.000 globalnih gledalaca u vrhuncu koji su u isto vreme pratili njen performans, što je ovaj nastup rangiralo kao najgledaniji Coachella performans ikada, kaže portparol YouTube-a.

Beyonce je bila jedan od mnogih umetnika koji su pomogli da Coachella dobije rekordnih 41 miliona gledalaca iz 232 zemlje tokom prvog vikenda, čineći ga najgledanijim muzičkim festivalom na YouTube-u ikada. Streaming live performansa i događaja postaju rastući deo YouTube-ovog poslovanja. Beyonce je trebalo da nastupi na Coachella-i prošle godine, ali je morala da odustane zbog blizanačke trudnoće. Nju je zamenila Lady Gaga i poređenja radi, ovogodišnji nastup Beyonce je podigao rejting gledanosti za 75 odsto u odnosu na performans Lady Gage prošle godine. Coachella je imala 24,5 miliona live pregleda u 2017. godini, a 2018. godine gledanost Coachella-e je u porastu sa 41 miliona. 

Pročitajte i:  Gejming i influenser marketing revolucija

Performans je stvorio trenutnu pometnju na internetu, koja je izrodila pojam „Beychella“, što predstavlja kombinaciju reči Beyonce i Coachella. Twitter korisnici su takođe cenili performans, objavljujući hašteg #Beychella preko 2,2 miliona puta, prema saopštenju te platforme. Tweet-ovi su praćeni od petka 13. aprila do nedelje 15. aprila u ponoć. Tweet-ova je bilo oko 30% više nego za vreme prošlogodišnjeg otvarajućeg vikenda Coachella-e, piše Fader.

Izvor: Fortune

Facebook komentari: