BIZIT 2017: Gde je e-commerce danas u Srbiji?

Građani Srbije preko interneta više kupuju iz inostranstva nego na domaćem tržištu, međutim nedavno istraživanje kompanije Gemius sprovedeno u Srbiji za 2017. pokazuje da raste broj kupovina na domaćim sajtovima preko 15% u odnosu na 2016. To je dobar pokazatelj kako sve više raste svest o online kupovini u Srbiji, a stavka koja pokazuje pravu promenu svesti je ta da je sada 40% ljudi spremno da plaća online kreditnom karticom za razliku od prošlogodišnjih 25%, međutim iako je opalo na 58% plaćanje pouzećem je i dalje najrasprostranjeniji vid plaćanja.

Milan Kovačević, izvršni direktor kompanije Gemius za Adriatic region

Prepreke za online kupovinu koje su kupci u najvećem broju naveli i ono što im najviše smeta je činjenica da proizvod nije onakav kakav su očekivali kao i da su informacije na sajtu o proizvodima pogrešne, što ukazuje da je problem u online prodavnicama.

Istraživanje, koje je predstavio izvršni direktor kompanije Gemius za Adriatic region, Milana Kovačevića drugog dana BIZIT konferencije, dalo je odgovore na pitanja zašto smo još uvek na začelju e-commerce poslovanja, i šta nam je još potrebno da bismo napredovali.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Postaje li svaki biznis eCommerce?