Računari i Galaksija

Business process management rešenja

Platforma za upravljanje poslovnim procesima, pogotovu onim složenim koji zahtevaju interakciju različitih IT sistema i ljudi koji učestvuju u njima, postaje ključna za poboljšanje i optimizaciju poslovanja. Pošto svako poslovno okruženje ima svoje specifičnosti, u smislu procesa i niza faktora koji utiču na procese, fleksibilnost platforme postaje ključan zahtev. Zato RRC, implementirajući IBM Business Process Management, pomaže korisnicima da otkriju, dokumentuju, automatizuju i, uopšte, poboljšaju poslovne procese.

BussinesRRC u okviru softverskog portfolija za podršku operativnim i poslovnim sistemima (OSS/BSS) nudi spektar rešenja namenjenih podršci ICT operacijama i poslovanju, kompanijama različitih profila iz različitih industrija, od telekom i servis provajdera, preko elektroprivrednih i naftnih kompanija, do finansijskih institucija. Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije, danas poslovanje svakog preduzeća zavisi od ICT sistema, direktno ili kroz informatičku podršku ključnim poslovnim procesima.

Odgovor na izazove

Kako organizacije odgovaraju na svakodnevne izazove iz okruženja? U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, organizacije treba da budu agilne i fleksibilne, tako da u svakom trenutku budu spremne da odgovore na svakodnevne izazove okruženja. Upravljanje poslovnim procesima pomaže stvaranje vrednosti za preduzeće kroz rast, poboljšane performanse, bolju produktivnost, veću efektivnost zaposlenih i bolji korisnički servis. Sva ova poboljšanja direktan su rezultat poboljšanih procesa.

Pročitajte i:  Wipro i IBM inoviraju na polju AI

IBM nudi najširi spektar rešenja za BPM kako bi zadovoljio različite potrebe organizacija. Sa više od 5.000 angažmana, IBM ima široka znanja i stručnost servisa, pružajući ubrzanu vrednost s perspektivnim i definisanim uslugama za svaku fazu poslovanja. Umesto da prisiljava organizacije da prilagode svoje poslovne procese već postojećim krutim okvirima, IBM nudi širok spektar BPM rešenja koja se mogu precizno prilagoditi potrebama preduzeća. On pruža zajedničku softversku platformu za poboljšanje procesa i BPM životnog ciklusa upravljanja, nudeći snagu i otpornost potrebnu za rad s ključnim poslovnim rešenjima, kombinujući jednostavnost za potrebe poslovnog angažmana kroz saradnju.

Karakteristike i funkcionalnosti softvera za upravljanje procesima

IBM Business Process Management (BPM) rešenja omogućavaju ubrzano poboljšanje procesa, poslovnu inovaciju i agilnost kroz koreografiju procesa kako bi se otklonila neefikasnost, smanjili troškovi i povećala produktivnost.

BPM rešenje nudi niz sveobuhvatnih funkcionalnosti, kao što su:

  • Process Discovery and Design – Modelovanje, simulacija i prilagođavanje ključnih poslovnih procesa za dokumentaciju i implementaciju.
  • Process Automation – Integracija sistema za potrebe kreiranja uniformnih, ponovljivih i kritičnih poslovnih procesa.
  • Business Monitoring – Vidljivost poslovnih procesa u realnom vremenu i događaja kako bi se omogućile brze promene.
  • Decision Management – Softver za usavršavanje operativnih odluka omogućava poslovnim korisnicima da brzo definišu, menjaju i testiraju poslovna pravila i događaje.
Pročitajte i:  Wipro i IBM inoviraju na polju AI

BPM i bolje poslovanje

IBM softver za upravljanje poslovnim procesima (BPM) pruža mogućnost poboljšanja, vidljivost i kontrolu vaših poslovnih procesa, čime se olakšava vaše poslovanje i razlikuje od konkurencije, pružajući mogućnost isporuke prave robe i usluga, uz zadovoljstvo klijenata.

Bolji procesi doprinose nižim troškovima, većim prihodima, boljoj motivisanosti zaposlenih, kao i većem zadovoljstvu klijenata. Upravljanje poslovnim procesima (BPM) pristup je koji je osmišljen za realizaciju boljih procesa kroz kombinaciju tehnologije i stručnosti. BPM je plod saradnje poslovne jedinice i IT‑ja, a ovaj napor snažno podstiče novu paradigmu efikasnih i logičkih poslovnih procesa.

Više o ovim rešenjima možete čuti u RRC‑u ili nas kontaktirajte na info@rrc.rs.

(Objavljeno u časopisu PC#220)

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,