Da li će još jedan streaming muzički servis bankrotirati?

Muzički servis za streaming Tidal, platforma koja je nastala kao norveška startup kompanija, a koju je potom preuzeo reper Jay-Z, suočava se sa poteškoćama u pogledu novca i rasta korisnika, prenose norveški mediji

Ozbiljnost situacije slikovito ilustruje navod iz spomenutih norveških medija, da sam Tidal ima još finansijskih sredstava za samo šest meseci poslovanja i to uprkos činjenici da je 33 odsto udela prodato američkom Sprintu za iznos od 200 miliona dolara. Takođe, vredi spomenuti da je Tidal 2016. godinu zaključio s gubitkom od 44 miliona dolara. “Susretali smo se sa negativnim pričama o Tidalu od njegovog osnivanja a sve na čemu smo radili je rast poslovanja svake godine”, rekao je portparol Tidal-a. U odnosu na norveške medije, u Tidalu vlada optimizam i u kompaniji veruju da će upravo 2018. godina označiti povratak Tidala prema profitu, zahvaljujući određenim neimenovanim investitorima koji će osigurati nesmetano poslovanje servisa u idućih 12 do 18 meseci.

Na tržištu obeleženom oštrom konkurencijom kao što su Spotify i Apple Music teško ostvaruje veći uspeh uprkos činjenici da muziku nudi u lossless formatu s konstantnim bitrateom od 1141 kb/s, u ponudi ima 42,5 miliona različitih muzičkih numera i 140 hiljada video zapisa u visokoj rezoluciji.

Pročitajte i:  Novi Yamaha gramofon koristi WiFi za povezivanje na MusicCast zvučnike

Izvor: Engadget

Facebook komentari: