BIZIT 11 - prvi dan

Dell Branded Service od sada i u Srbiji

Iako korisnici kompaniju Dell najčešće vezuju uz pojam notebook računara, portofolio ove kompanije je znatno širi.

Dell_Logo_TaglineOd servera i storidža do softvera, Dell je kompanija koja ima klijente u enterprise segmentu širom sveta, a ono što njene proizvode i usluge izdvaja iz ponude je inovativni pristup korisničkoj podršci, od sada dostupan i u Srbiji.

Radi se o Dell Branded Services (DBS) usluzi koja podrazumeva direktan pristuo stručnoj tehničkoj podršci 24 sata dnevno tokom cele godine.

Korisnici na ovaj način imaju pristup tehničkim centrima za podršku u celom svetu, a direktan kontakt sa stručnim telefonskim operaterima omogućiće im da već narednog radnog dana dobiju potrebne rezervne delove i otklone problem.

Taj koncept prati i Next Business Day podrška kojojm se na licu mesta rešavaju svi problemi već sledeći dan nakon što se prijave. Kolika je efikasnost DBS podrške najbolje svedoče visoke ocene korisnika u zemljama u kojima ovaj vid podrške već postoji, kažu iz Della.

U okviru Dell Branded Services podrške postoji niz usluga koje su osmišljene kako bi pružile neophodnu podršku u različitim segmentima poslovanja, pa je BASIC NBD tu za osnovne usluge, PROSUPPORT pruža pored osnovnih i skup dodatnih opcija, proaktivno održavanje dostupno je uz ulsugu PROACTIVE MAINTENANCE. KEEP YOUR HARD DRIVE je usluga koja poslovnim korisnicima omogućava da zadrže hard diskove koji više ne funkcionišu i nakon njihove zamene, a tu su i usluge IT ADVISORU, CO-PILOT, CO-PILOT OPTIMIZE, CO-PILOT OPTIMIZE REPORTING ONLY i SAN HEALTH CHECK.

Pročitajte i:  Dell inovativna IT rešenja za savremeno poslovanje

Pored svih mogućnosti koje Dell Branded Services sa sobom nosi, dolazak ovog tipa podrške na domaće tržište znači i pojačanu pristutnost kompanije na našem tržištu, između ostalog i dolaskom novih proizvoda.

Tomislav Juraga, Dell country manager Adriatic and Bulgaria, rekao je da će ovim projektom Dellova tehnička podrška biti široko prisutna svim partnerima.

“To će omogućiti da u ponudi rešenja i usluga imaju dostupne visoko sofisticirane Dell tehnologije i resurse”, rekao je on.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,

2 thoughts on “Dell Branded Service od sada i u Srbiji

  • 21. 03. 2013. at 16:42
    Permalink

    Сјајне вести, имајте у виду бројева за подршку

    • ProSupport: 0800190395
    • Basic: 0800190394

  • 21. 03. 2013. at 01:22
    Permalink

    Odlicno, inace sam Dell fan, imam dva Dell hardvera, pa ce sve biti jos bolje nego sto je sada, a i sada nije toliko lose. Dell pored toga sto ima sjajanu podrsku na webu u Srbiji postoji ozbiljan servis koji se bavi servisiranjem ovog brenda. Svakako da ce ovo jos vise poboljsati celu situciju a samim tim Dell ce biti jos vise zastupljeniji na nasim prostorima. Inace Dell linija ja neka srednja klasa hardvera, odnos cene i kvaliteta su na zavidnom nivou.

Comments are closed.