Dell Branded Service od sada i u Srbiji
Iako korisnici kompaniju Dell najčešće vezuju uz pojam notebook računara, portofolio ove kompanije je znatno širi.
Od servera i storidža do softvera, Dell je kompanija koja ima klijente u enterprise segmentu širom sveta, a ono što njene proizvode i usluge izdvaja iz ponude je inovativni pristup korisničkoj podršci, od sada dostupan i u Srbiji.
Radi se o Dell Branded Services (DBS) usluzi koja podrazumeva direktan pristuo stručnoj tehničkoj podršci 24 sata dnevno tokom cele godine.
Korisnici na ovaj način imaju pristup tehničkim centrima za podršku u celom svetu, a direktan kontakt sa stručnim telefonskim operaterima omogućiće im da već narednog radnog dana dobiju potrebne rezervne delove i otklone problem.
Taj koncept prati i Next Business Day podrška kojojm se na licu mesta rešavaju svi problemi već sledeći dan nakon što se prijave. Kolika je efikasnost DBS podrške najbolje svedoče visoke ocene korisnika u zemljama u kojima ovaj vid podrške već postoji, kažu iz Della.
U okviru Dell Branded Services podrške postoji niz usluga koje su osmišljene kako bi pružile neophodnu podršku u različitim segmentima poslovanja, pa je BASIC NBD tu za osnovne usluge, PROSUPPORT pruža pored osnovnih i skup dodatnih opcija, proaktivno održavanje dostupno je uz ulsugu PROACTIVE MAINTENANCE. KEEP YOUR HARD DRIVE je usluga koja poslovnim korisnicima omogućava da zadrže hard diskove koji više ne funkcionišu i nakon njihove zamene, a tu su i usluge IT ADVISORU, CO-PILOT, CO-PILOT OPTIMIZE, CO-PILOT OPTIMIZE REPORTING ONLY i SAN HEALTH CHECK.
Pored svih mogućnosti koje Dell Branded Services sa sobom nosi, dolazak ovog tipa podrške na domaće tržište znači i pojačanu pristutnost kompanije na našem tržištu, između ostalog i dolaskom novih proizvoda.
Tomislav Juraga, Dell country manager Adriatic and Bulgaria, rekao je da će ovim projektom Dellova tehnička podrška biti široko prisutna svim partnerima.
“To će omogućiti da u ponudi rešenja i usluga imaju dostupne visoko sofisticirane Dell tehnologije i resurse”, rekao je on.
Сјајне вести, имајте у виду бројева за подршку
• ProSupport: 0800190395
• Basic: 0800190394
Odlicno, inace sam Dell fan, imam dva Dell hardvera, pa ce sve biti jos bolje nego sto je sada, a i sada nije toliko lose. Dell pored toga sto ima sjajanu podrsku na webu u Srbiji postoji ozbiljan servis koji se bavi servisiranjem ovog brenda. Svakako da ce ovo jos vise poboljsati celu situciju a samim tim Dell ce biti jos vise zastupljeniji na nasim prostorima. Inace Dell linija ja neka srednja klasa hardvera, odnos cene i kvaliteta su na zavidnom nivou.