Top50 2024

eKancelarija – alat za efikasno elektronsko obavljanje svakodnevnih kancelarijskih aktivnosti

eKancelarija je softversko rešenje za upravljanje procesima kancelarijskog poslovanja namenjeno malim i srednjim preduzećima!

PCPress.rs Image

Odgovarajući na potrebu za automatizacijom poslovnih procesa uz znatnu uštedu vremena, danas je eKancelarija dostupna u svako vreme, na svakom mestu i bilo kom uređaju

Čemu služi eKancelarija?

eKancelarija je godinama razvijana s ciljem da unapredi tradicionalan kancelarijski rad uvođenjem naprednih IT rešenja. Tačnije, osmišljena je tako da upravljanje osnovnim poslovnim aktivnostima kancelarijskog poslovanja, počev od organizacije vremena i resursa do kreiranja zadataka za različita odobravanja, upravljanja dokumentacijom i kontrolu realizacija procesa, učini jednostavnijim i bržim.

Svi oni procesi koji su se nekada donekle „mehanički” odvijali unutar vašeg preduzeća, danas su kroz eKancelariju automatizovani.

Samo neki od osnovnih modula unutar eKancelarije su: deljena dokumentacija, jedno mesto za svu dokumentaciju gde svi imaju uvid. Prava pristupa se regulišu, a postoji i mogućnost praćenja svih izmena na dokumentima. Elektronski delovodnici, takođe uveliko pojednostavljuju posao, kroz nekoliko delovodnih knjiga u elektronskom formatu koje omogućavaju unos i organizaciju dokumentacije kako bi se omogućila brza pretraga, kreiranje izveštaja u Excel-u, automatsko obaveštenje o novim/izmenjenim dokumentima i praćenje verzije izmena na dokumentima i njihovim opisnim podacima.

Pročitajte i:  Četiri rešenja koja obavljaju posao umesto vas! Nema više ručnog unosa podataka

PCPress.rs Image

Neretko se dešava da se hvatamo za glavu zbog projektne dokumentacije, rokova vezanih za projekte, pa je eKancelarija i u tom smislu odličan saradnik. U modulu namenjenom za evidenciju projekata automatski se kreira struktura za projektnu dokumentaciju, projektni tim je u mogućnosti da brzo sarađuje, dok su sva obaveštenja automatizovana tako da stižu na adresu svakog člana tima.

Posebna vrednost eKancelarije nalazi se u mogućnosti upravljanja dokumentacijom kroz kreiranje foldera, potfoldera i setova dokumenata, opcionog uključivanja odobravanja predefinisanim korisnicima, kreiranje opisnih podataka za dokumenta, brza pretraga, izveštavanje, kreiranje istorije izmena, rad više korisnika na jednom Office dokumentu i sinhronizacija s računarom.

eKancelariji raduju se i finansije, budući da je unutar nje automatizovano vođenje evidencije menica, lizinga/kredita/rata i bankarskih garancija. A tu je i podsetnik u skladu s datumom dospeća, kao i različite opcije za pretragu i pregled.

Budući da je HR segment od izuzetnog značaja u svakom preduzeću, unutar eKancelarije nalaze se moduli namenjeni upravo radnicima kompanije: oglasna tabla, kalendar, interni zahtevi za podršku, zaposleni (elektronsko vođenje evidencije o zaposlenima), galerija, odsustva, službeni put…

Pročitajte i:  BIZIT 2024 partner: Datalab

Uz sve te funkcionalnosti i poboljšanja, eKancelarija štedi vreme, što rezultira uštedom i novca. Ukoliko sada trošite dva minuta za ručno zavođenje u delovodnik plus registrator, a imate 700 stavki u delovodniku godišnje i 25 zaposlenih koji koriste dokumentaciju, treba vam sedam osoba koje će obezbediti da u istom danu svi kojima to zbog posla treba mogu da dobiju željeni dokument.

eKancelarija je zato u mogućnosti da potrebnu dokumentaciju za svih 25 ljudi isporuči za najviše minut vremena po bilo kom dokumentu. Što štedi i ljudske resurse i vreme i rad čini produktivnijim.

Na kojoj platformi eKancelarija radi?

eKancelarija v3 je napravljena na Microsoft 365 platformi koristeći servise: SharePoint online, Power Automate i Exchange. Prednost korišćenja ove platforme je što uz mesečnu pretplatu klijent uvek dobija najnovije funkcionalnosti i platformu koja se neprestano unapređuje bez dodatnih skrivenih troškova.

PCPress.rs Image

Takođe, rešenje je fleksibilno za prilagođavanje specifičnostima u poslovanju svakog pojedinačnog klijenta uz minimalne troškove, jer su funkcionalnosti lako prilagodljive.

eKancelarija v3

Nakon mnogo godina iskustva u razvoju i implementiranju prilagođenih SharePoint rešenja i uz kontinuirano praćenje tehnoloških novina platforme i zakonodavnih potreba kancelarijskog poslovanja nastala je eKancelarija v3.

Najnovija verzija donosi ogromnu prednost koja se ogleda u nadogradnjama za aplikaciju (upgrade) uključenim u cenu pretplate, mesečnom plaćanju, podršci i održavanju.

Pročitajte i:  Kako da vaša mreža postane minsko polje za digitalne otmičare?

Korisna adresa: Extreme.rs

Autori: Jovana Vasić i Nikola Đukić

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,