Facebook na udaru zbog problematičnih reklama

Uprkos naporima, Facebook nije uspeo da izbegne probleme kada su u pitanju kontroverzne reklame koje diskriminišu određene društvene grupe. Naime, radi se o reklamama za prodaju stambenih jedinica, zbog kojih je Odsek za urbani razvoj podneo tužbu u kojoj se iznosi da je Facebook prekršio niz federalnih zakona kojima se štite kupci, te oni koji iznajmljuju neki prostor, dok diskriminacija dolazi od strane vlasnika.

Prema onome što stoji u optužbi, algoritmi kompanije Facebook su zaslužni za diskriminaciju građana iz određenih oblasti, te na osnovu rase, rodne, verske i nacionalne pripadnosti, ali i roditeljskog statusa. Tako se ističe da je oglašivač birao samo klijente iz privilegovanih grupa, a pod izgovorom da se radi o ciljanom marketingu.

Optužbe se odnose na marketinške sadržaje iz prethodnog perioda, a kompanija već neko vreme radi na rešavanju problema koji su u vezi sa filterima za prikazivanje reklama, te ove optužbe najpre mogu da posluže kao podsetnik da Facebook nije oduvek vodio računa o društvenom uticaju svojih reklamnih kampanja.

Pročitajte i:  Digitalni marketing: 3 stvari koje morate da znate

Izvor: Engadget

Facebook komentari: