Facebook na udaru zbog problematičnih reklama

Uprkos naporima, Facebook nije uspeo da izbegne probleme kada su u pitanju kontroverzne reklame koje diskriminišu određene društvene grupe. Naime, radi se o reklamama za prodaju stambenih jedinica, zbog kojih je Odsek za urbani razvoj podneo tužbu u kojoj se iznosi da je Facebook prekršio niz federalnih zakona kojima se štite kupci, te oni koji iznajmljuju neki prostor, dok diskriminacija dolazi od strane vlasnika.

PCPress.rs Image

Prema onome što stoji u optužbi, algoritmi kompanije Facebook su zaslužni za diskriminaciju građana iz određenih oblasti, te na osnovu rase, rodne, verske i nacionalne pripadnosti, ali i roditeljskog statusa. Tako se ističe da je oglašivač birao samo klijente iz privilegovanih grupa, a pod izgovorom da se radi o ciljanom marketingu.

PCPress.rs Image

Optužbe se odnose na marketinške sadržaje iz prethodnog perioda, a kompanija već neko vreme radi na rešavanju problema koji su u vezi sa filterima za prikazivanje reklama, te ove optužbe najpre mogu da posluže kao podsetnik da Facebook nije oduvek vodio računa o društvenom uticaju svojih reklamnih kampanja.

Pročitajte i:  Večito mlad, digitalni marketing

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,