Netflix testira novu opciju za promociju sadržaja

Netflix testira novu opciju za promovisanje sadržaja kroz trejlere koji se prikazuju između epizoda. Opcija još uvek nije vidljiva svima, te samo mali broj pretplatnika može da vidi ove pseudo reklame, te oni do kojih je funkcija već stigla tvrde da je loša kao i bilo koje drugo prikazivanje reklama.

Kao što za svaki problem postoji rešenje, tako i za ove reklame postoji dugme „continue,“ koje dozvoljava da se nastavi sa neometanim gledanjem, ali korisnici i dalje negoduju, budući da plaćaju za gledanje sadržaja koji su oslobođeni od reklama. Nije sigurno da li će Netflix odlučiti da novu funkciju donese do svih korisnika, te se čini da je ovo samo još jedan u nizu eksperimenata koji je tu da opipa puls tržišta.

Servis tokom godine objavi niz eksperimentalnih opcija. Mnoge od njih nikada ne zažive, ili se kasnije pokažu kao loša ideja.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Brave pretraživač koji blokira reklame tvrdi da Google krši GDPR pravila
SBB Solutions Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.