Maxi 2024

Facebook pravi pametne naočare sa kompanijom Ray-Ban

Facebook već dugo dominira sa digitalnim inovacijama, a sada ima i hardverske ambicije izvan VR-a. U svom poslednjem obaveštenju, izvršni direktor Mark Zuckerberg, rekao je da će Facebook-ovo sledeće izdanje biti par pametnih naočara kompanije Ray-Ban.

Facebook pravi pametne naočare sa kompanijom Ray-Ban.

Uz pametne naočare na tržište dolazi i pametni sat

Facebook-ove sunčane naočare bile su predmet glasina od 2019. Tada se nagađalo da Facebook radi sa vlasnikom Ray-Bana na AR naočarima pod nadimkom “Orion”. Naočare su naplaćene kao ravnopravna zamena za telefon na kojima je omogućeno primanje poziva, gledanje informacije, pa čak i emitovanje strimova uživo. Prošle godine, Hugo Barra, tadašnji potpredsednik VR-a u Facebook Reality Labs-u, potvrdio je da će naočare biti dostupne za javnost 2021. Prema rečima Zuckerberga u budućnosti će se Facebook pretvoriti u zajedničku platformu koja će korisnicima omogućiti da se „teleportuju“ između različitih društvenih iskustava koristeći VR i AR.

Kompanija troši milijarde kako bi izgradila svoj zajednički „univerzum“ koji će biti popunjen korisnicima Facebook-a i digitalnim oglasima. Facebook-u je potrebno što više ljudi koji će kupiti njen računarski hardver, pa je njegov plan da učini svoje uređaje pristupačnijim. Naočare za sunce nisu jedini hardver na kome Facebook navodno radi. Više izveštaja tvrdi da kompanija razvija pametni sat sa ugrađenom ćelijskom vezom i odvojivim displejom. U početku se verovalo da će sat prvi izaći na tržište, ali izgleda da je Zuckerberg imao druge planove.

Pročitajte i:  Facebook 20 godina kasnije: Sporedna uloga u metaverzumu

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,