Facebook: reklame na osnovu veroispovesti i političkih uverenja

Facebook planira da uskoro dozvoli oglašivačima da ciljaju korisnike na osnovu njihovog verskog, te političkog opredeljenja.

PCPress.rs Image

Tako će promene dozvoljavati kompanijama da ciljaju, ili blokiraju, određene grupe, a na osnovu opredeljenja koja stoje u okviru njihovih Facebook profila, te postova koje su lajkovali, ili grupa čiji su članovi. Ovaj potez je izazvao zabrinutost, budući da bi ekstremističke grupe u budućnosti lakše mogle da dolaze do onih na koje bi njihova propaganda mogla da utiče, a iz kompanije uveravaju da će svi sadržaji koji ne odgovaraju uslovima korišćenja biti na vreme uklanjani sa platforme, što uključuje i ekstremističke, te druge sadržaje koji šire mržnju.

Korisnici bi u budućnosti trebalo da dobijaju obaveštenja o informacijama koje pružaju, a koje bi mogle da se koriste u marketinške svrhe, te bi reklame koje su u vezi sa njihovim sferama interesovanja trebalo da dobijaju samo oni koji na to budu pristali. Facebook bi, u slučaju da prekrši neku od uredbi koje donosi General Data Protection Regulation (GDPR), u budućnosti mogao da se suoči sa kaznom i do 1,1 milijarde dolara, budući da će se ova regulativa baviti načinima na koje kompanije prikupljaju, te čuvaju podatke o korisnicima.

Pročitajte i:  Facebook 20 godina kasnije: Sporedna uloga u metaverzumu

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , , ,