“Google it” utiče na procese učenja

Navika da se odgovor na svako pitanje potraži na Google-u ostavlja mlađe generacije nespremnim za procese visokog obrazovanja, budući da je sve manje znanja u pojedincu, a sve više na internetu. Takođe, znanje danas često dolazi iz neproverenih izvora.

Univerzitetski profesori sve češće iznose mišljenja u okviru kojih ističu da nove generacije studenata nisu spremne za procese učenja na fakultetu, a takve tvrdnje potvrđuju sve brojnija istraživanja, između ostalih i anketa koju je sprovela ACS International Schools. Naime, kroz seriju intervjua koji su sprovedeni na 81 britanskom univerzitetu se došlo do zaključka da je tek 37% srednjoškolaca spremno za fakultet, dok ostatak nije pružio zadovoljavajuće odgovore.

U okviru sprovedenog istraživanja došlo se do zaključka da većina učenika ne barata dobro informacijama, a zbog takozvanog „Google-it“ mentaliteta, te nisu sposobni da samostalno razmišljaju i uče, kao ni da pravilno raspoređuju svoje aktivnosti. Stručnjaci preporučuju da se sistem obrazovanja prilagodi tekovinama modernog doba, a ne samo da ih kritikuje, budući da jedino tako nove generacije može da pripremi za procese visokog obrazovanja, te život uopšte.

Pročitajte i:  Sa Lazarom Džamićem na I(aj)T(i) - Raditi u Guglu nije posao, već stil života

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:

One thought on ““Google it” utiče na procese učenja

  • 2. August 2018. at 07:52
    Permalink

    Nisu potrebna posebna naučna istraživanja da bi se videlo koliko masovna i neadekvatna upotreba digitalnih uređaja ima negativan uticaj na inteligenciju i ponašanje ljudi. Smatram da je hitno potrebno uraditi nešto po tom pitanju, jer već sada vidimo gomile androida, a ne ljudi oko sebe, što je zabrinjavajuće.

Comments are closed.