Google izgleda testira plavu značku za Search ads
Inspirisan Twitter-om i Meta-om, Google sada eksperimentiše sa prikazivanjem plavih značaka na određenim oglasima za pretragu za oglašivače koje je verifikovao Google Ads.
Plave značke su deo tekućeg programa verifikacije Google oglašivača, navodi se u novom izveštaju
Google Ads plava oznaka sadrži plavi krug sa izbočinama i čekmarkom unutar njega. Plave značke su deo tekućeg programa verifikacije Google oglašivača. SEO analitičar Khushal Bhervani prvi je uočio Google test za plave kvačice za oglašivače koji su verifikovani. „Google sada prikazuje verifikovanu plavu ikonu kvačice na sponzorisanoj reklami, za provereni posao“, objavio je na Twitteru.
Google tek treba da zvanično komentariše novu funkciju za verifikovane oglase. Plava značka može pomoći da se oglas izdvoji od drugih oglasa koji je nemaju, što „potencijalno dovodi do viših stopa učestalosti klikova i konverzija“, navodi se u izveštaju.
U međuvremenu, izvršni direktor Meta, Mark Zakerberg prošlog meseca najavio je da kompanija uvodi svoj plan plaćene pretplate za Facebook i Instagram korisnicima u SAD. Prvo lansiran u Australiji i Novom Zelandu, plan „Meta Verified“ nudi verifikovanu etiketu, bolju zaštitu od lažnog predstavljanja i direktan pristup korisničkoj podršci. Plan pretplate košta 11,99 USD mesečno za veb i 14,99 USD mesečno za mobilne uređaje. Metin potez usledio je nedeljama nakon što je Twitter objavio plaćenu verifikaciju. Izvršni direktor Elon Musk rekao je da će plava značka biti ponuđena samo pretplatnicima na Twitter Blue. Prošle nedelje, Twitter je rekao da će svi stariji verifikovani korisnici izgubiti plavu značku od 1. aprila, osim ako se ne pretplate na Twitter Blue. Nekoliko starih verifikovanih korisnika odbilo je da plati plavu kvačicu u znak protesta. Međutim, svi stariji verifikovani korisnici probudili su se u ponedeljak ujutru sa zbunjujućom notom kada su dodirnuli plavu kvačicu, koja nije nestala sa njihovog profila. U poruci se navodi da ovaj korisnik može biti pretplaćen na Twitter Blue ili da je dugotrajni verifikovani korisnik.
Izvor: Techlusive