Plazma

Tri promene dolaze u Google Ads automatizovane ekstenzije

Google Ads je najavio tri promene automatizovanih ekstenzija – tip dodatka za oglas koji se dinamički pravi za vaš oglas.

PCPress.rs Image

Način na koji Google Ads automatizovani dodaci funkcionišu se menja

Evo šta se menja u Google Ads automatskim dodacima:

1: Automatska i ručna proširenja se mogu prikazati zajedno. Počevši od sredine marta, automatizovani dodaci mogu da se prikazuju sa ručno kreiranim ekstenzijama. Dakle, ako ste ručno napravili dva sitelink-a, Google oglasi mogu da prikažu dva dinamička sitelink-a, za ukupno četiri sitelink-a.

2: Izveštavanje. U narednim nedeljama, Google Ads će obezbediti izveštaj za „Automatically created“ dodatke. Možete ih videti u prikazu tabele na stranici Ekstenzije.

3: Može se dodati na nivou oglasne grupe, kampanje ili naloga. Takođe od sredine marta, sitelinks, callouts i structured snippets sa viših nivoa na vašem nalogu mogu da se prikazuju sa dodacima istog tipa sa nižih nivoa.

Zašto nam je sve ovo važno? Ključna stvar: click-through rate. Kao i uvek, rezultati će se razlikovati. Zato obavezno proverite podatke o učinku svojih automatizovanih ekstenzija. Uvek možete da pauzirate ili uklonite sve ekstenzije sa lošim učinkom.

Pročitajte i:  Evo zašto se sumnjivi oglasi pojavljuju na legalnim web lokacijama

Izvor: Searchengineland

Facebook komentari:
Data centri 2022

Tagovi: