Google radi na novom proizvodu koji će biti rival Snapchat-u

Alphabet-ov Google u saradnji sa izdavačima stvara format vizuelnog izdavaštva za medijske kompanije, pod nazivom Stamp, koji će vam servirati članke na mobilnom telefonu, a biće dizajniran da liči na magazin. Biće sličan Snapchat-ovoj Discover opciji, a zasnovan je na njihovom prethodnom proizvodu.

Stamp je evoluirao iz odnosa sa medijima, koji je Google već imao sa svojim drugi proizvodom koji se zove AMP (Accelerated Mobile Pages), što je zapravo tehnologija mobilne optimizacije za web stranice, online izdavački format, sličan HTML-u i prilagođen mobilnim web browser-ima, koji je trebalo da pomogne da se članci učitavaju brže.

Program je najavljen za početak ove nedelje, od 07. avgusta, i mogao bi da uključi izdavačke partnere kao na primer: Vox, CNN, The Washington Post i druge. Naziv Stamp je nastao od naziva prethodnog proizvoda AMP i ‘St’ prva dva slova od Stories. „Uspeh otvorenog izvora AMP projekta je u stalnoj saradnji sa izdavačima iz koje je i proistekla saradnja na predstojećoj opciji“, saopštili su iz Google-a.

Pročitajte i:  Facebook Messenger prepoznaje botove i lažne profile

Proizvod ima slajdove koji se prevlačenjem prsta pomeraju i koji sadrže tekst, kao i fotografije i videe, što je u principu ono što dobijamo od Snap-ovih Discover priča na Snapchat-u. Stamp priče će biti široko dostupne kroz mobilni browser, i direktno će se pojavljivati u Google pretrazi, što bi moglo značajno da pomogne u smislu povećanja njihove privlačnosti u odnosu na platforme, kao što je Discover, koje zahtevaju da korisnik već bude unutar određene aplikacije.

Snap, roditelj kompanija Snapchat-a, je pod pritiskom jer želi da dokaže da njena aplikacija za deljenje slika i video sadržaja, pruža nešto jedinstveno svojim korisnicima. Dok je Snap osmislio nekoliko novih načina komunikacije na mobilnim telefonima, Facebook konstantno kopira njihov najpopularniji proizvod, a sada i Google prati Snap-ove inovacije. Snap je izmenio svoju Discover funkciju svoje aplikacije, sa planom da se više fokusira na epizodne video sadržaje.

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari: