Google štiti od suvišnih mejlova
Korisnici s vremena na vreme dobijaju mejlove kompanija čije su proizvode koristili u nekom trenutku, što može da bude nezgodno, budući da ovakvi mejlovi opterećuju inbox. Naravno, ovakve poruke mogu da se označe i kao spam, što nije najbolje rešenje, ako se ima na umu da bi korisnik u nekom trenutku mogao da poželi da ponovo koristi usluge određene kompanije.
Ponekad opcija za odjavu sa neke mejl liste nije očigledna, pa su u kompaniji Google odlučili da se pozabave tim problemom, te svojim korisnicima olakšaju život u okviru inboxa. Naime, kompanija trenutno testira novu funkciju u okviru virtuelnog poštanskog sandučeta, a koja detektuje slučajeve u kojima korisnik nije otvorio/pročitao određenu poruku tokom dužeg perioda, te potom sugeriše mogućnost odjave preko integrisanog unsubscribe tastera.
Korisnici mogu da izaberu i da ignoriše opciju, te da nastave da dobijaju određene mejlove, a funkcija je trenutno u fazi testiranja i nije sasvim sigurno kada će se pojaviti, a trebalo bi da bude dostupna i za desktop, te za mobilnu inbox platformu.
Izvor: Ubergizmo