Hello, Ello.

U svetu društvenih mreža, Ello je novo popularno ime.

ello“Elo je jednostavna, lepa društvena mreža bez oglasa koju je napravila mala grupa umernika i dizajnera. Kreirana inicijalno kao privatna društvena mreža, vremenom sve više ljudi je htelo da joj se pridruži pa je napravljena i javna verzija dostupna svima”.

Ovaj tekst je prvi što ćete pročitati ukoliko odete na About stranicu nove društvene mreže Ello.

Radi se o novoj društvenoj mreži koja poslednjih dana privlači sve više pažnje medija, ali i korisnika.

Osim po izgledu, sajt je maksimalno pojednostavljen, sa jednostavnim crnim tekstom na beloj podlozi, ova mreža ne prodaje podatke oglašivačima. To su bili dovoljni razlozi da se desetine hiljada ljudi prijavi za učlanjenje na Ello.

Novi korisnici mahom stižu tako što ih je neko od prijatelja koji imaju nalog pozvao da se priključe, a pri registraciji, piše Cnet, korisnici moraju da prihvate manifest ove društvene mreže. Ukoliko to odbiju redirekcija ih vodi na Facebook.

Pročitajte i:  Većina zaposlenih u IT sektoru pati od sindroma uljeza

“Sve druge društvene mreže suštinski pokreću oglašivači”, kažu iz Elloa.

“Prikupljkanje i prodaja vaših ličnih podataka, čitanje vaših postova, praćenje veza sa vašim kontaktima zarad profita je jezivo i neetično. Pod maskom besplatnog servisa, korisnici plaćaju visoku cenu narušavanja privatnosti”.

Kada se jednom priključe, korisnici ne moraju da koriste svoje pravo ime, kao što to Facebook, na primer, zahteva.

Iako ne zarađuje od reklama, da bi ostao Ello mora donositi novac, a on će biti prikupljen prodajom nekih naprednih funkcija, među kojima je mobilna aplikacija, ili promena boje sajta. Ukoliko to ne žele, osnovnu verziju mogu uvek koristiti potpuno besplatno.

Ako ste nestrpljivi da sačekate poziv nekog prijatelja za priključenje, možete ga zatražiti i ovde.

Facebook komentari: