Računari i Galaksija

HiSense: besplatno korišćenje TV-a 100 dana?

Kineski TV brend HiSense preduzeo je neobičan korak u stvaranju besplatnog, 100-dnevnog probnog perioda za mnoge svoje 4K, 8K i laserske modele televizora za 2021. godinu. Taj potez dolazi nakon što je HiSense anketirao američke kupce i otkrio, što nije iznenađujuće, da 80% njih želi mogućnost isprobavanja televizora kod kuće prije nego što se odluče za kupovinu. PCPress.rs Image

Nikada nismo videli ovakvu ponudu drugih proizvođača 4K UHD televizora

Program je počeo 9. septembra i traje do 31. oktobra 2021. Za to vreme zainteresovani će moći da kupe HiSense U800GR, U8G, U7G, U6G ili L9G TV od prodavca i vratite ga za potpuni povraćaj ako niste zadovoljni. Naravno, za sada samo u SAD.

HiSense smatra da treba da prevaziđe određena oklevanja među kupcima televizora. Uprkos tome što je globalni proizvođač i prodavac televizora, HiSense je relativno nov brend na američkom tržištu, pa ne uživa isto priznanje kao kompanije sa dužom istorijom (Soni, Samsung, Sharp, Toshiba i LG), ili čak neke od relativno novijih marki (Vizio, TCL).

PCPress.rs Image

HiSense-ovo istraživanje je očigledno potvrdilo da pristrasnost prema brendu definitivno može odigrati ulogu kada je u pitanju zadovoljstvo nakon kupovine, pri čemu je 64% ispitanika reklo kompaniji da se visoka cena obično odnosi na kvalitetniji proizvod. Kada je u anketi tim istim ljudima postavljeno pitanje da li se to uverenje zaista prevodi u dobro iskustvo nakon kupovine, očigledno su se mnogi osećali razočaranima, pri čemu je 68% žalilo zbog kupovine proizvoda čija je cena na vrhu kategorije, dok je 71% reklo da bili su iznevereni uprkos kupovini od poznatog brenda.

Bez obzira na to da li su ovi podaci odraz većine kupaca ili ne, ne može se poreći da nam se svima sviđa ideja polise osiguranja kada trošimo teško zarađeni novac na novu tehnologiju.

„Ako mogu da isprobam automobil, spavam na dušeku mesec dana i tajno nedeljno nosim donji veš pre nego što ga vratim u prodavnicu“, rekao je glumac i ambasador brenda HiSense Joel McHale u saopštenju za štampu, „zašto ljudi ne bi mogli da gledaju svoje omiljene filmove i emisije na novom HiSense ULED televizoru 100 dana?

Izvor: Digitaltrends

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,