BIZIT plus

HP: Najpouzdaniji brend za 2009.

2009trusted-brands-logoHP je proglašen za najpouzdaniji brend u oblasti  personalnih računara u zemaljama EMEA regiona u kojima je sprovedena anketa magazina Reader’s Digest. Da bi zaslužio titulu kao najpouzdaniji brend HP je dobio dobre ocene po pitanju kvaliteta, vrednosti, imidža i razumevanja potreba potrošača.

“HP je brend u koji korisnici imaju poverenja i ova nagrada je odraz investicije koju smo uložili u njegovo stvaranje” kaže Lučana Brođi, potpredsednica marketinga HP grupe za personalne sisteme za EMEA region i dodaje “Na današnjem tržištu podrška korisnika je od presudnog značaja za naš konstantan uspeh, tako da mi stalno težimo da ponudimo proizvode koji će im poboljšati digitalni stil života”.

Osnovni cilj ovogodišnje ankete bio je da se sazna kojim brendovima u raznim kategorijama potrošačkih proizvoda Evropljani najviše veruju. Ispitivanje je sprovedeno na preko 23.000 korisnika u 16 evropskih zemalja u jesen 2008. godine i ono predstavlja jedno od najvećih i najširih istraživanja u Evropi.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Platforma za uspeh - izgradnja snažnog brenda kroz automatizovan sistem