Httpool uvodi oglašavanje putem Skypea

Kompanija Httpool od danas nudi oglašavanje na Skypeu, čime će pomoći brendovima da iskoriste rastuću popularnost ove platforme u Srbiji, navodi se u zvaničnom saopštenju.

Ford Kuga RM HPOglasni prostor na Skypeu domaćim brendovima omogućava novi vid komunikacije sa korisnicima Skype usluga. Postoji mogućnost postavljanja oglasa na naslovnu stranu Skype-a, i takozvani „Conversation Ad“, premijum oglas koji se prikazuje tokom telefonskog poziva.

Ova vrsta oglasa omogućava brendovima da postanu deo konverzacije između dvoje ljudi, koja posebno dobija na značaju imajući u vidu da više od polovine razgovora preko Skype-a traje 30 i više minuta.

“Inovativni pristup je nešto što će omogućiti oglašivačima da se približe publici u pravo vreme, sa pravom informacijom i to kada donose odluke sa ljudima kojima najviše veruju”, kaže Rade Tričković, direktor Httpoola.

Skype mesečno ima više od 300 miliona aktivnih korisnika u 66 zemalja širom sveta. Korisnici vole Skype jer omogućava besplatno slanje poruka (instant messaging), audio i video pozive i razmenu datoteka. Njegovi najčešći korisnici su obrazovani ljudi između 25 i 55 godina, koji komuniciraju sa članovima porodice, prijateljima, ili poslovnim partnerima.

Pročitajte i:  Skype uklonio opciju koja je podsećala na Snapchat

“Mi u Skype-u verujemo u značaj stvarnih i čvrstih odnosa sa porodicom i prijateljima. Skype svakodnevno zbližava ljude, bez obzira u kojoj zemlji žive. Sa novim tržištima koje lansiramo u centralnoj i istočnoj Evropi, radujemo se što ćemo imati još brendova širom sveta koji će sponzorisati najvažnije životne veze”, kaže Lovina McMurchy, genaralni menadžer Skype Advertising-a.

Facebook komentari:

2 thoughts on “Httpool uvodi oglašavanje putem Skypea

Comments are closed.