Instagram sve više liči na platformu za e-prodaju

Sada svako na Instagramu može da označi proizvode u svojim objavama.

PCPress.rs Image

Samo da se kupuje

Baš kao što smo do sada tagovali druge naloge sada možemo da tagujemo sve proizvode na Instagramu. Funkcija označavanja proizvoda do sada je bila rezervisana za poslovne naloge i naloge kreatora, ali sada je dostupna svim korisnicima Instagrama sa javnim nalozima.

Kako biste označili proizvod koji želite najpre označite brend. Zatim odaberete opciju Novi proizvod. Dodirnete fotografiju i tražite proizvod na osnovu opisa. Kada označite proizvod u svom postu, ljudi dodirnu oznaku i gledaju detalje o proizvodu a mogu odmah i da ga kupe. Instagram je najavio da razvija nove načine na koje korisnici mogu da označavaju proizvode u pričama.

Instagram postaje sve više e-tržnica. Očekivano je da se tagujemo sa prijateljima i onda označimo koliko šta košta na nama. U kojoj meri je ovakav vid komunikaciji zanimljiv i koristan? Da li ovakva funkcija zaista može da bude kraj Instagram mreže koja postaje previše agresivna kada je u pitanju kupovina? Takođe se postavlja pitanje u kojoj meri će nova funkcija da utiče na dalje širenje anksioznosti?

Pročitajte i:  Instagram testira oglase koji se ne mogu preskočiti

Izvor: Cnet

Facebook komentari: