„Kada imaš izbor, biraš SBB“ izabrana za najbolje produkovanu kampanju ove godine

SBB kompanija je sinoć osvojila nagradu za najbolje produkovanu kampanju u 2023. godini „Kada imaš izbor, biraš SBB“ na festivalu KAKTUS, koji svake godine okuplja stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija iz cele Srbije i bira najbolje radove u tom domenu.

PCPress.rs Image

SBB kampanja nominovana je i u kategoriji najbolja profitna integrisana kampanja, gde je ušla u finale među prvih pet.

„Izuzetno sam ponosna na to što je baš ova kampanja osvojila srce struke i publike i što je u svojoj kategoriji, a među ogromnom konkurencijom sjajnih radova, proglašena za najbolju. Mislim da smo ovom kampanjom poslali jaku poruku, promovisali stavove i vrednosti u koje verujemo, a to su hrabrost, jednakost i sloboda izbora. Mi smo kompanija koja prema istraživanjima ima najzadovoljnije korisnike u Srbiji, a tamo gde imamo pokrivenost mrežom većina ljudi bira naše usluge. Te poruke su zasmetale pojednim medijima koji su nam cenzurisali reklamu, ali sam srećna što je struka iz Srbije i regiona ocenila drugačije“, rekla je Minja Jugović Janjić, direktorka marketinških komunikacija u SBB kompaniji.

Reklamu „Kada imaš izbor, biraš SBB“ je cenzurisao RTS, koji je bez obrazloženja stopirao njeno emitovanje. Iz SBB kompanije kažu da su se tim povodom obratili i direktno direktoru RTS-a, kao i Upravnom odboru, ali ni nakon skoro mesec dana, nisu dobili nikakav odgovor.

Nagrađenu reklamu možete da pogledate na linku.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,