BIZIT 11 - prvi dan

„Kada imaš izbor, biraš SBB“ izabrana za najbolje produkovanu kampanju ove godine

SBB kompanija je sinoć osvojila nagradu za najbolje produkovanu kampanju u 2023. godini „Kada imaš izbor, biraš SBB“ na festivalu KAKTUS, koji svake godine okuplja stručnjake iz oblasti marketinga i komunikacija iz cele Srbije i bira najbolje radove u tom domenu.

PCPress.rs Image

SBB kampanja nominovana je i u kategoriji najbolja profitna integrisana kampanja, gde je ušla u finale među prvih pet.

„Izuzetno sam ponosna na to što je baš ova kampanja osvojila srce struke i publike i što je u svojoj kategoriji, a među ogromnom konkurencijom sjajnih radova, proglašena za najbolju. Mislim da smo ovom kampanjom poslali jaku poruku, promovisali stavove i vrednosti u koje verujemo, a to su hrabrost, jednakost i sloboda izbora. Mi smo kompanija koja prema istraživanjima ima najzadovoljnije korisnike u Srbiji, a tamo gde imamo pokrivenost mrežom većina ljudi bira naše usluge. Te poruke su zasmetale pojednim medijima koji su nam cenzurisali reklamu, ali sam srećna što je struka iz Srbije i regiona ocenila drugačije“, rekla je Minja Jugović Janjić, direktorka marketinških komunikacija u SBB kompaniji.

Pročitajte i:  Nova generacija stipendista SBB fondacije: Izuzetni mladi umovi spremni da osvoje svet

Reklamu „Kada imaš izbor, biraš SBB“ je cenzurisao RTS, koji je bez obrazloženja stopirao njeno emitovanje. Iz SBB kompanije kažu da su se tim povodom obratili i direktno direktoru RTS-a, kao i Upravnom odboru, ali ni nakon skoro mesec dana, nisu dobili nikakav odgovor.

Nagrađenu reklamu možete da pogledate na linku.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,