Kako najlakše do sopstvenog Call centra?

Bez obzira na vrstu poslovanja, veoma je bitno da se održava kontakt sa klijentima, ali i krajnjim korisnicima usluga jer od njih i zavisi uspeh firme. Jedan od najvažnijih kanala komunikacije je svakako kol-centar.

Untitled design (1)Ne kaže se bez razloga “vreme je novac”, jer kad su kol-centri u pitanju vreme je zaista od presudnog značaja. Jednostavno, savremeno poslovanje zahteva što efektniju, dvosmernu komunukaciju sa klijentima, uz što manje praznog hoda i čekanja. Postoji više načina da iskoristite maksimalno mogućnosti koje nudi kol-centar, a koji je pravi zavisi od potrebna klijenta.

Untitled designU kompaniji One Click Solutions informisali smo se o mogućnostima kol-centra. Prvo što nas je interesovalo je šta zainteresovani klijent treba da ima od infrastrukture. Pomalo neočekivano, odgovor je bio – ništa! U zavisnosti od toga šta naručilac usluga ima na raspolaganju, moguće je iznajmiti i opremu i iskusne kol-centar agente, nadograditi već postojeća softverska rešenja ili iznajmiti kompletan softver, i na kraju krajeva obavljati kompletnu uslugu u prostoru firme koja nudi kol-centar rešenja. Za koju god opciju da se klijent odluči može da računa na redovne izveštaje i monitoring u realnom vremenu.

Pored osobe koja direktno komunicira sa osobom s druge strane žice, od ključne važnosti je i softver koji asistira pri uspotavljanju telefonske veze, ali i pomaže agentu tokom razgovora udeći npr. odgovore na najčešća pitanja. Softver povećava produktivnost rada operatera čak do 60%, a sa uštedom vremena se štedi i novac – i to do tri puta! Ovako efikasan rad se postiže zahvaljujući softveru koji omogućava pozivanje više brojeva istovremeno, tako da agent ne gubi vreme na okretanje brojeva već razgovara sa prvim dostupnim sagovornikom.

Ukoliko želite da unapredite svoje poslovanje  bez velikog ulaganja, kol-centar je odlično rešenje koje za vas radi 24 sata dnevno. Za više informacija svakako posetite
www.oneclick.rs

Autor: Nebojša Prijić

(Objavljeno u časopisu connect#44)

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,