Klijenti su najvrednija imovina svake kompanije

U Beogradu je danas održana konferencija “Shine in the Age of the Customer – Solutions for Customer-Obsessed Enterprise“, u organizaciji kompanija IDC Adriaticsa i Microsoft.

Microsoft IDC - CRM online event

Konferenciju su otvorili Željko Vujinović, direktor Microsofta za Srbiju i Tatjana Lukić, regionalna direktorka segmenta Microsoft poslovnih rešenja, koja smatra da CRM kao filozofija poslovanja, ali i kao prateća tehnologija, ima sve značajniju ulogu u kontekstu digitalnog i mobilnog poslovanja.

„U vremenu kada kupci imaju informacije nadohvat ruke i kada donose odluke o kupovini u pokretu, na osnovu  internet pretrage i preporuka sa društvenih mreža, CRM više nije opcija, već nužnost.

Tatjana Lukic MicrosoftDa bi se došlo do informacija o kupcima, o tome šta oni žele i kakve su njihove potrebe, te da bi se s njima moglo proaktivno i kvalitetno komunicirati a samim tim i povećati prodaju i zadovoljstvo kupaca,  kompanije moraju imati alate koji će im omogućiti efikasno prikupljanje, objedinjavanje i analizu podataka o klijentima, brz odgovor na upite, pravovremeno rešavanje zahteva te modeliranje ponude prema željama i očekivanjima kupaca“ , rekla je Lukić.

CRM sistemi među prvima su se odomaćili na cloudu a za to postoji i dobar razlog – važne informacije potrebne prodavcima, marketinškim stručnjacima ili onima koji se brinu o poboljšanju odnosa s klijentima ili kupcima trebalo bi da budu dostupne u svakom trenutku i na svakom mestu.

Pročitajte i:  Zamisli budućnost – osvoji Imagine Cup

„Pojavom Treće platforme i njenih stubova – društvenih mreža i mobilnosti, SaaS rešenja postala su još zanimljivija. Možemo da kažemo da  su trenutno dostupni CRM proizvodi u cloudu dovoljno razvijeni da obezbede sigurnost podataka istovremeno omogućavajući multiplatformski pristup i bogatu funkcionalnost”,  istakao je u sklopu svoje prezentacije Tomasz Słoniewski, Senior Research Manager iz poljskog IDC-a.

Tokom konferencije predstavljene su i mogućnosti Microsoft Dynamics CRM Online usluge, koja je od pre nekoliko meseci dostupna i u Srbiji. Ovo rešenje može kompanijama omogućiti smanjenje troškova i povećanje profitabilnosti.

U sklopu konferencije održana je i panel rasprava tokom koje se raspravljalo i o pitanjima zadovoljstva i lojalnosti kupaca i klijenata.

Živimo u eri u kojoj su klijenti, odnosno kupci, najvrednija imovina svake kompanije. Sistemski rad i praćenje odnosa s klijentima, istraživanje njihovog ponašanja i potreba u fokusu su poslovanja uspešnih kompanija. CRM (Customer Relationship Management) kao skup alata za upravljanje poslovanjem i odnosima s klijentima upravo je onaj element poslovanja koji neretko odlučuje o tome ko je tržišni pobednik, a ko gubitnik, navodi se u zvaničnom saopštenju.

Facebook komentari: