LinkedIn teži ka tome da postane poluautomatska mreža

Dok većina gigantskih tehnoloških kompanija koristi AI u chatbotovima da bi razgovarala sa klijentima i vodila ih ka proizvodima, LinkedIn pokušava nešto drugo.

PCPress.rs Image

LinkedIn, koji je u vlasništvu Microsfota, koristi AI da bi predstavio temu sa kojom se čitaoci mogu baviti, odnosno pokušava da kreira poluautomatsku mrežu. Koristeći se algoritmima mreža prepoznaje šta je trend tokom dana a AI kreira teme za razgovor između korisnika. AI izaziva na reakcije oko kojih se okupljaju korisnici kako bi izneli svoje stavove u komentarima čime se povećava stopa angažovanja.

LinkedIn na ovaj način može da izazove veće interakcije na mreži čime se povećava njena popularnost ali i popularnost samih korisnika i klijenata. AI u ovom slučaju se koristi samo kao izazivač a ne kao i sprovodilac odluke.

Izvor: ghacks.net

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Banka Engleske: AI neće dovesti do gubitka posla
SBB

Tagovi: ,