Mozzart: Društvena odgovornost pre svega

Pitanja od najvećeg značaja za društvenu zajednicu integrisana su u sve poslovne procese kompanije Mozzart još od njenog osnivanja, čime najveći priređivač igara na sreću u jugoistočnoj Evropi doprinosi ne samo društveno-ekonomskom, već i razvoju održive korporativne kulture u privrednom ambijentu.

Kompanija Mozzart iz godine u godinu dokazuje ne samo da ne postoji segment društva u kom nema prostora za unapređenje njegovog kvaliteta, već i da bez takvog odnosa prema zajednici nema napretka društva, ali ni rasta same kompanije. Budući da spada u privredne subjekte koji su svojim rezultatima preuzeli ulogu faktora podizanja svesti u poslovnom svetu – što potvrđuje i najnovije priznanje koje je ova kompanija dobila od regionalne fondacije posvećene izgradnji održivog filantropskog ekosistema u zemljama Zapadnog Balkana Catalyst Balkans, na čijoj je listi top 10 najvećih donatora u Srbiji Mozzart zauzeo prestižno drugo mesto –  nešto najbliže receptu za uspeh što bi regionalni lider u priređivanju igara na sreću mogao da podeli sa drugim preduzećima jeste preslikavanje odnosa prema zaposlenima na teren društvene zajednice.

Naime, tretirajući ulaganje u intelektualni kapital kao preduslov poslovnog uspeha i konkurentnosti na tržištu, Mozzart se na njemu pozicionirao kao kompanija koja prostor za povećanje produktivnosti zaposlenih vidi u podsticanju njihove motivacije, odnosno u kontinuiranom unapređenju uslova rada. Zaštitu prava radnika na koju poslodavce obavezuje zakon, Mozzart je nadgradio njihovim stalnim usavršavanjem, što za posledicu ima izuzetan odziv najkvalitetnijih kadrova na svaki konkurs koji se raspiše u ovoj kompaniji. Kada je reč o prilikama za napredovanje u ovoj kompaniji, u Mozzartu se favorizuje jedino stručnost, zbog čega ovaj privredni gigant može da se pohvali pozicijom pri vrhu liste top 20 najvećih poslodavaca u zemlji.

Tako je u  svojoj velikoj društveno odgovornoj akciji „Humanitarni tiket u podne“, koja je prerasla u regionalnu, i iz Srbije se proširila i na Republiku Srpsku, Mozzart do sada ugostio više od 1.300 poznatih kladilaca, koji su sastavljali plemenite tikete i donacije ostvarene kroz dobitne listiće usmerili na više od 90 adresa širom zemlje, na koje je stigla pomoć od preko 14 miliona dinara. Samo od početka ove godine među njima su se našli Udruženje za borbu protiv retkih bolesti kod dece „Život“, fondacija „Zajedno za mlade – Prof. Dr Danica Grujičić“, „Institut za kardiovaskularne bolesti Dedinje“, Savez udruženja Srbije za pomoć osoba sa autizmom, Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka (NURDOR), Opšta bolnica u Surdulici, Univerzitetska dečja klinika u Beogradu (Tiršova), UNICEF… čijim je korisnicima kompanija Mozzart znatno popravila kvalitet života.

Pročitajte i:  LG najavio ovogodišnji portfolio 8K OLED televizora na CES sajmu

Ginekološko-akušerska klinika „Narodni front“  jedna je u nizu zdravstvenih ustanova kojoj je kompanija Mozzart u saradnji sa KK Partizan uručila medicinsku opremu. Donacija jednog od najsavrenemenijeg inkubatora u svetu značajno će unaprediti uslove za borak novorođenčadi u najvećem porodilištu Balkanu, u kojem se godišnje rodi više od 7.500 beba.

“Na klinici „Narodni front“ se godišnje rodi oko 1.000 prevremeno rođene dece, a oko 200 njih je čak sa težinom ispod 500 grama. Ovakvi najsavremeniji aparati pre svega služe našim najmlađim pacijentima i povećavaju im šansu ne samo da prežive, već i da bez posledica izrastu u zdrave ljude. Neki od postojećih inkubatora nažalost su stari i po dvadeset godina, zbog čega nam još više znači kada kompanije prepoznaju značaj donacija za poboljšanje uslova u našem kliničko-bolničkom centru. Hvala kapitenu Partizana Novici Veličkoviću i kompaniji Mozzart koja je još jednom pokazala viskok stepen empatije prema društvenoj zajednici”, istakao je direktor ove ustanove prof. dr Željko Miković.

Jedna od najvećih akcija za omasovljenje sporta u regionu “100 terena za jednu igru” takođe je projekat kompanije Mozzart, u okviru kog se obnovom ruiniranih i izgradnjom novih košarkaških terena širom Srbije, a odnedavno i regiona, promovišu sport, zdrav način života i prave vrednosti.

Pročitajte i:  BIZIT 2019: Jedan od najvažnijih aspekata savremenog IT-ja - bezbednost

“Od 2014. godine kada je pokrenuta, pa do danas, Mozzart je na 82 košarkaška terena mladima omogućio uslove za igru kakve imaju profesionalci, zbog čega u javnosti sve češće dobijamo laskavo priznanje „najvećeg donatora sporta u regionu“. Ideja o pokretanju akcije nastala je sa ciljem popularizacije košarke u lokalnim zajednicama, razvoja lokalnih sportskih klubova i podrške talentima, kako bi se zemljom širio sportski duh i promovisale zdrave navike, a dokaz da smo uspeli u tome jeste to što promocije obnovljenih terena u proseku posećuje više od 1.000 ljudi svih generacija, dok nam na mesečnom nivou stižu na desetine predloga novih terena za obnovu. U akciji je učestvovao veliki broj poznatih košarkaša i košarkaških stručnjaka među kojima su bili Dragan Kićanović, Željko Obradović, Bogdan Bogdanović, Žarko Paspalj, Svetislav Pešić, Miroslav Raduljica, Milan Gurović, Mirsad Jahović, Zoran Moka Slavnić, Predrag Danilović, Nikola Kalinić, Dušan Duda Ivković, Miroslav Muta Nikolić, Nenad Krstić, Nemanja Nedović, Nemanja Bjelica, Marina Maljković, Marko Gudurić, Stefan Jović, Ognjen Kuzmić, Branko Lazić…, a fotografije koje dobijamo od građana iz cele zemlje svedoče da je i Mozzart ostvario pun pogodak, jer su igrališta uvek puna mladih ljudi, koji upravo tamo treba da provode svoje slobodno vreme”, kaže Mozzartov direktor korporativnih komunikacija Borjan Popović.

U saradnji sa Koordinacionim telom za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije, kompanija Mozzart je pokrenula nacionalnu kampanju za podizanje svesti o problemu nasilja nad ženama. Na najvažnijim sportskim događajima u zemlji sportisti su na teren izašli u majicama sa porukom “Stop nasilju nad ženama”. Akciju su podržale nacionalne lige u fudbalu, odbojci i rukometu, košarkaši večitih rivala na derbiju u Štark Areni, najbolji ragbisti Srbije, dok je prvi promoter kampanje bio golman Milan Borjan. Mozzart se decenijskom saradnjom sa Sigurnom kućom bori protiv ove društvene pošasti, a kroz ovu akciju su aktivirali preko 500 sportista da ujedinjeni pošalju poruku da se nasilje mora prijaviti i da na nasilje ne smemo zatvarati oči.

Pročitajte i:  BIZIT 2019: Jedan od najvažnijih aspekata savremenog IT-ja - bezbednost

Kao privredni subjekat koji kontinuirano ulaže u sport i zdrav način života, već dve godine za redom Mozzart je i generalni pokrovitelj studentske lige Beogradskog univerziteta, sačinjene od skoro 130 timova koji se takmiče u košarci, odbojci, rukometu i futsalu. Na ovaj način, za više od 2.500 studenata obezbeđena je sportska oprema i podrška za učestvovanje na internacionalnim sportskim takmičenjima, zbog čega je od rektorke BU Ivanke Popović ova kompanija dobila priznanje za izuzetan doprinos razvoju univerzitetskog sporta.

“Univerzitet u Beogradu veoma ceni što je kompanija Mozzart kao generalni sponzor prepoznala značaj univerzitetske sportske lige i iskazala spremnost da vrati takmičarski i rekreativni sport na Univerzitet. To predstavlja primer dobre prakse saradnje univerziteta i privrede u ostvarivanju društvenog napretka, jer pružanjem podrške univerzitetskim ligama velike kompanije direktno učestvuju u stvaranju novog naraštaja kompetentnih stručnjaka, odgovornih građana i pojedinaca koji neguju zdrave životne navike”, navela je Popovićeva tom prilikom.

Na spisku onih koji pokazuju da je Mozzart zaista deo naših života, našlo se na desetine mladih talenata (studenata, sportista, balerina, naučnika…) kojima je najveći priređivač igara na sreću u Jugoistočnoj Evropi pomogao da upišu prestižne univerzitete, plasiraju se i pobeđuju na internacionalnim sportskim takmičenjima, unaprede svoj naučni rad i ostvare brojne druge plemenite ciljeve. Vodeći se poslovnom politikom koja počiva na principu da nijedan biznis nije odvojen od društva u kom posluje, kao i da je primarna funkcija velikih kompanija mnogo više od sticanja i raspodele profita, ovaj privredni gigant svakodnevno dokazuje da odgovornost prema društvu i zajednici možda često podrazumeva novac, ali da ne može da se kupi, baš kao ni priznanje najuglednijih institucija i pojedinaca u zemlji.

Facebook komentari:



SBB
Tagovi: , , , , , ,