BIZIT 11 - prvi dan

Netflix ulaže 2.5 milijarde dolara u razvoj filmova i serija u Južnoj Koreji

Netflix kaže da će uložiti 2,5 milijardi dolara u tržište Južne Koreje u naredne četiri godine.Kompanija je postigla veliki uspeh u južnokorejskim produkcijama, uključujući izuzetno popularnu emisiju Squid Game.

PCPress.rs Image

Južnokorejska produkcija postigla veliki uspeh na Netflix-u

Novac će biti potrošen na snimanje filmova i televizijskih emisija u četvrtoj po veličini ekonomiji Azije. Godine 2021., Južnokorejska igra Squid Game postala je najpopularnija Netflix-ova serija svih vremena. Strimovalo ga je 111 miliona korisnika u prvih 28 dana nakon lansiranja. Serija priča priču o ljudima opterećenim dugovima koji se takmiče za ogromnu novčanu nagradu u seriji južnokorejskih dečijih igara, sa smrtonosnim obrtom.

Ranije ove godine, južnokorejski rijaliti šou Physical 100 postao je najgledanija emisija koja nije na engleskom jeziku na platformi širom sveta. Netflix, koji radi u više od 190 zemalja, sada se suočava sa povećanom konkurencijom rivala za striming, uključujući Amazon, HBO i Disney. Snizio je cene u desetinama zemalja širom sveta u pokušaju da privuče više pretplatnika.

Prošle nedelje, kompanija je saopštila da će njeno dugo obećano suzbijanje deljenja lozinki početi u narednim mesecima. To znači da će se pretplatnici koji žele da dele naloge sa ljudima van svog domaćinstva suočiti sa dodatnom naknadom.

Pročitajte i:  Netflix-ov plan sa oglasima privukao je više od 70 miliona korisnika

Izvor: BBC

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: