Netflix upotrebljava podatke o korisnicima u marketinške svrhe

Netflix je od nedavno označen zbog ugrožavanja privatnosti korisnika, a pošto je objavio da je 53 njih gledalo jedan božićni film 18 dana zaredom. Ovaj servis za emitovanje sadržaja se u problematičnom tvitu obratio pomenutim gledaocima, te je zaposleni koji uređuje Twitter nalog napisao: „Ovom prilikom se obraćamo onima koji su gledali film Christmas Prince 18 dana zaredom: Ko vas je povredio?

PCPress.rs Image

Sa više od 100.000 retvitova, objava je pokrenula niz pitanja, od kojih su najvažnija ona koja se tiču privatnosti korisnika. Odgovarajući na negativne reakcije, iz Netflix-a su rekli kako je privatnost njihovih korisnika na prvom mestu, te da se pomenuti podaci tiču ukupnih trendova, a ne informacija o određenim korisnicima čiji je identitet poznat zaposlenima u kompaniji.

Netflix svakako analizira trendove, te ukus gledalaca, a da bi bio u mogućnosti da na osnovu toga formira kvalitetniji program. Podatke su objavili i u godišnjem izveštaju, te je tom prilikom objavljen jedan, možda još zanimljiviji podatak, da je neimenovani korisnik film Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl gledao 365 dana zaredom.

Pročitajte i:  Twitter unosi male izmene u direktne poruke

Prošle godine je muzički servis Spotify na sličan način iskoristio podatke o korisnicima u marketinške svrhe, te je na bilbordima osvanula reklama u obliku pitanja – „Onome koji je na Dan zaljubljenih četiri sata bez prestanka slušao Forever Alone plejlistu: Da li si dobro“?

Izvor: The Telgraph

Facebook komentari:

Tagovi: , ,