Niantic razvija AR akcioni RPG

Niantic, koji je možda najpoznatiji po razvoju Pokemon Go-a, radi na verziji proširene stvarnosti Monster Huntera za Android i iOS uređaje. Kompanija se udružila sa Capcom-om kako bi kreirala ono što naziva „RPG za lov u stvarnom svetu“ pod nazivom Monster Hunter Now. Slično Pokemon Go-u i drugim Niantic-ovim naslovima, uključujući sada nepostojeću Harry Potter: Wizards Unite, igrači će morati da šetaju sa svojim telefonima kako bi pronašli čudovišta za borbu. Takođe se mogu udružiti sa prijateljima i strancima i koristiti materijale koje prikupe za izradu oružja i oklopa.

PCPress.rs Image

Igrica koja veoma podseća na Pokemon Go

Prema Poligonu, Niantic i Capcom su na konferenciji za štampu otkrili da će igra biti besplatna za igranje, uz kupovinu u aplikaciji. Imaće pojednostavljenu borbu uporedivu sa Pokemon Go-om. Igrači mogu da vode bitke jednom rukom u portretnom režimu, ali takođe mogu da se bore sa čudovištima u pejzažnom režimu ako žele da ponove iskustvo Monster Hunter-a na koje su navikli na računarima i konzolama.

Iako je franšiza poznata po izazovima za igrače sa bitkama koje mogu trajati duže od pet minuta, maksimalno vreme borbe za mobilnu igru biće samo 75 sekundi. Sakae Osumi, viši producent kompanije Niantic u svom studiju u Tokiju gde se igra razvija, rekao je da kompanija želi da obuhvati zabavne bitke Monster Huntera u kraćem vremenskom periodu. Duge, otegnute bitke nisu idealne za mobilne igre u kojima bi ionako trebalo da šetate. Ipak, Monster Hunter Now će doći sa funkcijom koja će omogućiti igračima da označe čudovišta na koja naiđu loptom za paintball kako bi se sa njima mogli boriti kod kuće, bilo sami ili sa prijateljima. Njihovi Palico saputnici mogu automatski označiti i čudovišta, čak i ako aplikacija nije otvorena.

Niantic sada prihvata prijave za zatvoreno beta testiranje igre, koje će početi 25. aprila. Ako sve prođe kako treba i testiranje bude uspešno, Monster Hunter Now će zvanično biti lansiran negde u septembru ove godine.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: