Očuvajmo ozonski omotač

Nije tajna da čovek sistematski uništava ozonski omotač, još od prve parne mašine. Upravo ozonski omotač utiče na klimatske promene koje su u 21. veku postale veoma izražene. Kako odnos ljudi prema prirodi i način života ima sve veći negativan uticaj na zaštitu ozonskog omotača. “Life Is On” koncept kompanije Schneider Electric utiče na očuvanje ozonskog omotača, a ove godine pomenuta kompanija se našla na 4. mestu liste Clean200, koja obuhvata 200 najvećih kompanija sveta koje su rangirane po prihodu koji dolazi iz čistih izvora energije.

471366604

Prema predviđanjima, temperatura bi u proseku trebalo da poraste 1,5°C do 4,8°C do 2100. godine. COP21 treba da dovede do međunarodnog sporazuma koji treba da usvoje sve zemlje od 2020. godine, a koji ima za cilj da se održi nivo globalnog zagrevanja ispod 2°C. Upravo održiv razvoj igra ključnu ulogu u strategiji i vrednostima kompanije Schneider Electric pa kompanija razvija pametna rešenja za upravljanje energijom i posvećena je optimizaciji svojih industrijskih procesa i karbonskog otiska transportnih aktivnosti, unapređivanju eko-dizajna proizvoda, razvoju inovativnih rešenja za energetsku efikasnost i još mnogo toga.

Pročitajte i:  Novo rukovodstvo u kompaniji Schneider Electric Srbija i Crna Gora

01

Pomenuto rangiranje na Clean200 listi prepoznaje posvećenost kompanije Schneider Electric koja nudi inovativna rešenja koja se bave energetskim paradoksom: balansiranje karbonskog otiska naše planete sa nepobitnim ljudskim pravom na kvalitetnu energiju. Grupa i njeni zaposleni pokreću inovacije na svakom nivou kroz povezano upravljanje energijom i tehnologijama za automatizaciju koja oblikuju industrije, transformišu gradove i obogaćuju živote.

U novembru prošle godine, uoči COP21, kompanija Schneider Electric je intenzivirala svoje namere održivog razvoja uz cilj da postigne karbonsku neutralnost kompanije i njenih ekosistema u toku sledećih 15 godina, kroz svoju proizvodnju, rešenja, istraživanja i razvoj i industrijske operacije. Neki od ciljeva koje je kompanija postavila su:

  • Merenje uticaja na životnu sredinu kroz merenje emisije CO2 na svim svojim velikim globalnim projektima
  • 100% nove ponude će biti osmišljena uz korišćenje Schneider ecoDesign Way™ i 75% prodaje će biti ostvareno prodajom opreme koja ima Green Premium™ oznaku
  • Pružanje pomoći 50 miliona ljudi u nerazvijenim područjima da dobiju pristuo osvetljenju i komunikacijama u toku sledećih 10 godina, zahvaljujući rešenjima koja su niskokarbonska
  • Smanjenje potrošnje električne energije na svim lokacijama na kojima kompanija posluje (poslovne zgrade, fabrike, magacini) za 3,5% godišnje
  • Smanjenje emisije CO2 za 3,5% godišnje u Schneider Electric sistemu transporta
Pročitajte i:  Schneider Electric na svetskoj turneji Samita inovacija predstavio najnovije inovacije i partnerstva

04

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,