Odgovor na komunikacione potrebe preduzetnika

NEObiz tarife poslovnim korisnicima pružaju neograničene minute i poruke u domaćem sadržaju ka svim mrežama.
Uz to, paketi obuhvataju i dovoljnu količinu gigabajta, kao i roming minute za zemlje u kojima posluje A1 Telekom Austrija Grupa. Detalje nam otkriva Branka Pudrlja Durbaba, Senior direktor Prodaje i Korisničkog servisa.

PCPress.rs ImageŠta NEObiz tarife razlikuje u odnosu na trenutnu ponudu na tržištu?

Svesni činjenice da su izazovi sa kojima se susreću poslodavci iz ovog sektora brojni, napravili smo ponudu koja u ovom trenutku daje sveobuhvatni odgovor na njihove komunikacione potrebe. Mislim da je taj sveobuhvatan odgovor na potrebe preduzetnika, u kombinaciji sa veoma pristupačnim uslovima mesečne pretplate, nešto što ovu tarifu čini jedinstvenom u odnosu na trenutnu ponudu na tržištu za poslovne korisnike. Pored toga, u odgovarajući paket može se uključiti i mobilni telefon, kao i tablet, laptop, modem, ruter i druga dodatna oprema.

Kada pogledamo NEObiz tarife, stiče se utisak da će preduzetnicima omogućiti da lakše kontrolišu svoje mesečne troškove, da li ste to imali na umu kad ste ih kreirali?

Korisnici i njihove potrebe su nešto što uvek imamo na umu, budući da korisničko iskustvo nije zadatak samo jednog sektora u kompaniji, već glavna okosnica našeg poslovanja. Upravo ta sveobuhvatnost o kojoj sam govorila, njihovu komunikaciju, kao i troškove, učiniće efikasnijom i lakšom za praćenje. Osluškujući potrebe poslovnih korisnika, stvorili smo ponudu koja zadovoljava sve one stavke, koje su nekada morali da traže na različitim adresama. Uspešna i brza komunikacija je preduslov za dobar život, pa tako i posao, a uz ovu ponudu mala i srednja preduzeća, kojih je u Srbiji sve više, imaju priliku za komunikaciju bez teškoća i granica.

Kakve su prve reakcije korisnika na novu NEObiz ponudu?

Od trenutka kada smo lansirali ove tarife beležimo jako pozitivne rekacije. Pored neograničene komunikacije u domaćem saobraćaju, dobar feedback stiže za roming minute koji važe u Austriji, Bugarskoj, Hrvatskoj, Belorusiji, Sloveniji, Makedoniji i Lihtenštajnu. Usled praćenja navika naših poslovnih korisnika, uvideli smo sve veću sklonost ka interakciji i poslovanju sa inostranstvom, a njihove reakcije na NEObiz ponudu ukazuju da smo bili na dobrom tragu.

Da li je upravo taj feedback koji stiže iz prakse osnova za osmišljavanje novih ponuda?

Apsolutno, mi sebe vidimo kao saveznika korisnicima u njihovim poslovnim izazovima i rezultatima, pa jedino osluškujući jedni druge možemo da budemo na tragu stvaranja idealnih uslova za njih.

Pored NEObiz ponude, koje su to još usluge koje Vip nudi svojim poslovnim korisnicima?

Kompanije sve više uviđaju prednosti koje digitalizacija donosi, budući da podstiče produktivnost, efikasnost i mobilnost zaposlenih. Kompanija Vip mobile budućnost njihovog rada vidi u digitalnim servisima, te svim našim korisnicima nudimo ekspertizu i iskustvo u implementaciji i primeni ovakvih digitalnih servisa. Neki od njih su Auto Manager koji pruža potpunu kontrolu nad voznim parkom, uvid u upotrebu službenih automobila, kao i praćenje vozila i potrošnje, a sve to putem aplikacije na smart telefonima ili računarima. Tu je i Biznis Data pristup koji predstavlja rešenje namenjeno praćenju i upravljanju poslovnih uređaja i aplikacija, kako unutar kompanije tako i na terenu, kao i Office 365 koji kombinuje najzastupljenije poslovne aplikacije Word, Excel, PowerPoint i Outlook sa Microsoft cloud servisima, a koji je  dostupan korisnicima putem mesečne pretplate za odabranu poslovnu tarifu. Usluge koje im nudimo u najbržoj mreži u Srbiji, imaju za cilj da podstaknu i ubrzaju njihovo poslovanje, što na kraju vodi ka smanjivanju operativnih troškova. Pored toga, na kraju sve to rezultira boljom uslugom koju pružamo korisnicima, što i jeste najvažnije u našem poslovanju.

Po čemu se poslovni korisnici razlikuju u odnosu na ostale?

Istakla bih da našim poslovnim korisnicima veoma znači redovan, lični kontakt, budući da na taj način možemo da ispratimo sve nepredviđene okolnosti i budemo im podrška u poslovanju. Težimo da sa njima gradimo partnerski odnos i budemo im pouzdan oslonac. Kako je dinamika komunikacije sa poslovnim korisnicima jako brza i konstantna, Vip mobile ima i specijalizovan Premium tim u korisničkom servisu, gde se rešavaju i najkomplikovaniji izazovi sa kojima se susreću naši poslovni korisnici, kao i lične dedikovane prodajne predstavnika za poslovne korisnike. Za nas su svi korisnici podjednako važni, te upravo zbog toga konstantno unapređujemo i našu internu organizaciju rada, kako bismo svima pružili odgovarajuću podršku, u svakom trenutku.

(Objavljeno u PC#254)

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,