Oracle integriše AI u zdravstvo

Oracle nudi lakšu navigaciju u sistemu zdravstvene zaštite.

PCPress.rs Image

U skladu sa planovima razvoja AI velike kompanije pokušavaju da stvore praktičnu primenu. Oracle počinje da uvodi AI usluge u zdravstvene organizacije. Nudeći AI sa glasovnom komandom, Oracle ima za cilj da smanji administrativne poslove a da se veća pažnja usmeri na negu pacijenta. AI usluga treba da pojednostavi zakazivanje termina, proveru kliničkih informacija i slično.

Oracle Digital Assistant se koristi za obavljanje kritičnih zadataka u nekoliko organizacija u različitim industrijama neko vreme. Međutim, sada se priprema za uvođenje u zdravstvo. Oracle je ukazao da se pacijenti često osećaju nepovezano i nezadovoljno sve većom upotrebom elektronskih zdravstvenih kartona. Oracle ima za cilj da reši ovaj problem putem Digitalnog Asistenta. Asistent može da pomogne lekaru da posveti svoju punu pažnju pacijentu i u velikoj meri da smanji administativne zadatke. Multimodalni asistent zasnovan je na glasu i ekranu i koristi se AI kako bi vodio beleške i predlagao sledeće radnje u okviru konteksta, kao što je naručivanje lekova, zakazivanje sledećih pregleda.

Pročitajte i:  Oracle dostiže rekordnu visinu rasta zbog potražnje za veštačkom inteligencijom

Ujedno može da pokazuje najnovije rezultate pacijenta lekaru ali i samom pacijentu. Oracle smatra da Asistent može da poboljša sve uslove rada i zadovoljstvo pacijenta.

Ostaje pitanje kakav je stav “Ljudskih prava” kada je u pitanju upotreba Asistenta. Digitalni Asistent ima uvid u sve zdravstvene podatke pacijenta. Takva baza podataka je savršeno polje za globalnu kontrolu i usmeravanje zdravlja, ponašanja i potreba manje više civilizacije. Savršeno polje za sve oblike farmaceutskih, prehrabrenih ali i svih drugih interesa pozcije moći.

Najosetljivije pitanje, odnosno lično zdravlje, upada u potpuno kontrolisanu klimu zahvaljujući upotrebi AI. Digitalni Asistent pokazuje i ostvarivanje ideje o blokchain tehnologiji. Svi lični podaci se polako grupišu u jedna “MB”. Svi značajni podaci o gotovo celom živom čovečanstvu postaju dostupni na glasovnu komandu. Baza svih informacija postaje sve lakša za upotrebnu vrednost.

Izvor: businesstoday.in

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *