Platforma za omni channel prodaju

U vreme kad kupci žele da budu usluženi tamo gde to njima odgovara, SAP ima pravo rešenje za online prodaju.

Kompanije koje razmišljaju o prodaji putem Interneta imaju pred sobom velik izazov da odaberu pravu platformu. Raspon mogućnosti je velik, a svoj adut na ovom polju ima i kompanija SAP. Rešenje nazvano SAP Hybris Commerce Cloud je omni‑channel platforma koja omogućava kompanijama da svoje proizvode i usluge ponude putem Interneta, bez obzira na to da li ih prodaju pojedincima ili drugim kompanijama. U oba slučaja, SAP‑ovo rešenje omogućava kreiranje online prodavnice koja radi brzo, izgleda odlično, a kupcima pruža konzistentan ugođaj, bez obzira na to da li pristupaju putem računara, tableta, smartfona, chat programa… Kojim god kanalom kupci žele da komuniciraju, SAP Hybris omogućava pružanje vrhunskog korisničkog iskustva.

Hybris Commerce Cloud omogućava da se proizvodi predstave bogatim sadržajima, da jezički cela prodavnica bude prilagođena lokalnim navikama, kao i da se svim narudžbinama, kojim god putem da su poslate, upravlja s jednog mesta. Posebnu snagu predstavlja mašinsko učenje, koje sadržaj prodavnice prilagođava svakom pojedinačnom kupcu na osnovu njihovih navika.

Pročitajte i:  Lidl kao dokaz neuspešne digitalne transformacije u Nemačkoj

Rešenje za B2B prodaju sve to diže na novi nivo, funkcionalnostima koje omogućavaju da se s jednog mesta upravlja odnosima s dobavljačima, distributerima i partnerima. Omogućeno je i detaljno prilagođavanje različitim uslovima saradnje, načinima naručivanja i plaćanja, kao i primanje narudžbina putem različitih kanala. S druge strane, B2B kupci mogu da upravljaju svojim nalozima, da dodeljuju različit nivo pristupa zaposlenima, definišu limite i budžete za naručivanje itd.

SAP Hybris Commerce Cloud omogućava sveobuhvatnu kontrolu nad prikazom proizvoda u svim kanalima putem kojih je online prodavnica dostupna. Klasifikacija i kategorizacija proizvoda u katalogu izuzetno je detaljna, uz mogućnost čuvanja više verzija kataloga i integraciju kataloga dobavljača proizvoda. Pored lakog ubacivanja novih proizvoda, zahvaljujući koordiniranom procesu kreiranja i odobravanja sadržaja, moguće je jednostavno sastaviti kompleksne ponude, pakete i druge specijalne ponude. Pregled zaliha obavlja se s jednog mesta, a kupci u realnom vremenu vide da li određenog proizvoda ima u ponudi, svejedno kojim putem komuniciraju s prodavnicom.

Omni‑channel pristup omogućava da prodavac komunicira s kupcima na onom mestu gde to kupac želi. Scenario u kojem kupac naručuje preko mobilne aplikacije, preuzima proizvod u fizičkoj radnji, a eventualno traži da je vrati kurirskom službom, sasvim je realan i u potpunosti izvodljiv pomoću SAP‑ove platforme. Ukoliko ste ozbiljni u tome da svoje proizvode ponudite online ‑ SAP Hybris Commerce Cloud nameće se kao rešenje koje morate razmotriti.

Pročitajte i:  Elektromreža Srbije osvojila zlatnu medalju na SAP Quality Awards

Charly the Chatbot

Charly je chatbot za Facebook Messenger nastao u Hybris Labs‑u. Njegove funkcionalnosti omogućavaju da pronađe proizvode u online prodavnici, preporuči nove artikle, podseti korisnika na određeni proizvod u određeno vreme… Pored toga, omogućava da se napravi šoping lista ili da se proizvod ubaci u korpu, kao i da se kroz njega izvrši plaćanje. Zahvaljujući tehnologijama kao što su AI, mašinsko učenje, dvosmerna komunikacija i druge, Charly tokom vremena razvija svoje mogućnosti. Integracija chatbot‑a vlasnicima online prodavnica na Hybris platformi daje jedan potpuno nov, moderan i inovativan način da budu u kontaktu s kupcima.

Priznanja za kvalitet

Da SAP Hybris Commerce Cloud predstavlja kvalitet govore i priznanja kompanija Gartner i Forrester. Gartner‑ov magični kvadrant u domenu digitalne trgovine za 2017. godinu, SAP‑ovo rešenje svrstava u lidere. S druge strane, Forrester je u prvom kvartalu 2017. godine objavio rezultate istraživanja 13 B2C i 11 B2B commerce rešenja i u oba slučaja Hybris je proglašen liderom. U Forrester‑ovom istraživanju ističe se da je SAP Hybris odlično rešenje za kompanije koje traže snažnu, pouzdanu platformu sa svim potrebnim funkcionalnostima, a koja već ima primenu u više industrijskih vertikala.

Pročitajte i:  Lidl kao dokaz neuspešne digitalne transformacije u Nemačkoj

www.hybris.com

(Objavljeno u PC#249)

Facebook komentari: