BIZIT 11 - prvi dan

Pravi način za brigu o korisnicima

Kompanije koje prave pametne telefone se dele na one koje brinu i one koje ne brinu o svojim korisnicima. One koje brinu se izdvajaju po tome što nakon kupovine telefona, posebno visoke klase, možete u dogledno vreme očekivati nove verzije softvera, ispravke nekih sitnih i krupnih problema, ali i celu jednu zajednicu organizoavnu za korisnike kako bi razmenjivali iskustva i unapređivali naredne generacije softvera.PCPress.rs Image

To su kompanije koje su po pravili velike, ali koje vas na taj način “kupuju” i kojima verujete. Za razliku od kompanija nepoznatih ili manje poznatih imena koje vas mame povoljnim cenama i dobrim karakteristikama, a koje na vas i uređaj koji ste kupili zaborave onog trenutka kada prebroje crvene novčanice koje ste im ostavili. Briga o korisnicima je veoma bitna, i to je nešto čime svi moraju da se bave, a kompanija koja je svoj veliki rast na ovom i globalnom tržištu zaslužila, kako kvalitetnim uređajima, tako i kvalitetnom podrškom je Huawei, i lepa vest upravo dolazi iz njihove centrale u Beogradu.

Pročitajte i:  Manji problemi sa porudzbinama novog Huawei telefona

Naime, Huawei će od danas tokom narednih mesec dana organizovati brzu tehničku podršku za sve vlasnike, kao i buduće kupce Huawei i Honor pametnih telefona. Usluga tehničke podrške podrazumeva besplatne konsultacije, ažuriranje softvera i otklanjanje potencijalnih softverskih kvarova. Ovlašćeni servis za ovu vrstu usluge je Mobis Electronic Servisni Centar, a usluga će se obavljatisvakog petka i subote u Huawei Experience radnji u Ušće Shopping centru.PCPress.rs Image

Kompanija Huawei je predana pružanju najvišeg nivoa korisničke podrške. Svakog petka i subote od 17h do 21h korisnici će imati mogućnost da u prostorijama Huawei Experience radnje dobiju besplatnu stručnu podršku za svoje uređaje. Sve što treba da urade je da ponesu svoj Huawei ili Honor pametni telefon i posete prodavnicu na drugom spratu Ušće Shopping centra, a stručni tim u potpunosti će se posvetiti dijagnostici njihovih uređaja i razmeni saveta kako bi na najbolji način mogli da iskoriste pun potencijal svog Android saputnika.

Svi kupci koji nisu u mogućnosti da posete Huawei Experience radnju u navedenim terminima,  mogu se obratiti korisničkoj službi kompanije Huawei besplatnim pozivom na broj 0800/088-880

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,