Business Box – Integrisano poslovanje

UniDocs Business Box je konceptualno jedinstven programski sistem zasnovan na principima integralnog upravljanja poslovanjem. On dosledno sprovodi ideju integrisanog upravljanja svim poslovnim procesima, poslovnim dokumentima i poslovnim promenama.

Za UniDocs Business Box poslovne promene predstavljaju znatno širi skup od računovodstvenih, a svaka promena i dokument ulaze u poslovne analize i izveštaje, bez obzira na to da li su proknjiženi ili ne. Zbog toga, on predstavlja jedan od retkih sistema u kojima poslovne analize rade i u slučaju da se računovodstveni modul uopšte i ne koristi.

Uklapanje u organizaciju

Sistem se lako uklapa u organizaciju i poštuje tok poslovnih procesa, deleći poslove među radnim mestima na prirodan i efikasan način. Svaki učesnik u procesu radi baš ono i samo ono što mu je posao, nadležnost i odgovornost. Svako radi sa inteligentnim poslovnim dokumentima, a podaci iz njih automatski ulaze u jedinstvenu bazu podataka i formiraju poslovne promene koje ostaju potpuno „svesne“ dokumenta iz koga potiču. Sistem sve vreme vodi računa o karakteru i vrsti poslovne promene dok računovodstvene promene automatski priprema za knjiženje u skladu sa zakonskom regulativom.

Pročitajte i:  PC Press ERP specijal besplatan u digitalnoj čitaonici

Upravljati proizvodnjom u okviru integrisanog sistema za upravljanje poslovanjem (ERP) zahteva objedinjenu automatizaciju posla koja počinje definisanjem tehnoloških postupaka, obuhvata lansiranje radnih naloga za proizvodnju i praćenje realizacije svake od operacija lansiranih radnih naloga. Takav pristup obezbeđuje potpuno i precizno upravljanje tokovima materijala i poluproizvoda, gde se u svakom trenutku tačno zna stanje svakog međufaznog magacina, utrošak i otpad materijala pri izvršenju svake od operacija, vreme njenog izvođenja, kao i svi ostali parametri njene realizacije.

Praćenje operacija radnog naloga u aplikaciji Realizacija proizvodnje

Upravljanje proizvodnjom na ovaj način zahteva da se artikli (materijali i poluproizvodi) prate komadno, a ne samo količinski. To podrazumeva tačnu identifikaciju pojedinačnih komada kroz čitav tok materijala, od njegove nabavke i prijema od dobavljača, preko izdavanja na lansirani radni nalog do eventualnog povrata neiskorišćenog dela materijala u odgovarajući magacin. Komadno praćenje obezbeđuje i potpunu sledljivost proizvođačke serije zbog kasnijih analiza i utvrđivanja eventualnih nedostataka upotrebljenih materijala s njegovim proizvođačem ili dobavljačem.

Praćenje radnih naloga u aplikaciji Proizvodnja

UniDocs Business Box podržava različite načine lansiranja proizvodnih radnih naloga i podešavanje strukture i karaktera međufaznih magacina, obezbeđujući visok nivo prilagodljivosti različitim proizvodnim delatnostima i načinima organizacije proizvodnih pogona. Prilagodljiv raspored aplikativnih modula po radnim mestima i njihova međusobna povezanost obezbeđuju efikasan i brz rad svih učesnika u procesu, bez obzira na vrstu i organizaciju proizvodnje i međusobnu udaljenost pojedinih radnih mesta.

Pročitajte i:  Da promena prođe bezbolno

Evidentiranje operacija s vremenima njihovog početka i završetka, beleženjem utrošaka i otpada materijala i poluproizvoda omogućava stalni nadzor nad stanjem realizacije svakog od lansiranih proizvodnih radnih naloga. Odstupanja stvarnog toka realizacije proizvodnje od tehnologijom projektovanog odmah se uočava kroz odgovarajuće module za nadgledanje procesa.

Upravljanje kadrovima

UniDocs Business Box posebnu pažnju pridaje evidentiranju i praćenju radne snage koja se pridružuje svakoj od operacija i biva automatski evidentirana kao trošak prilikom računanja cene gotovog proizvoda. Pored evidentiranja zaposlenih na operacijama, UniDocs Business Box omogućava celokupno evidentiranje i praćenje radnog veka zaposlenog od njegovog zapošljavanja do prestanka radnog odnosa.

Unidocs modul za upravljanje kadrovima, pored vođenja svih relevantnih podataka o zaposlenom, ima mogućnost i pridruživanja neograničenog broja potrebnih dokumenata koji nastanu u toku njegovog rada. Pored standardnih dokumenata, kao što su kopije ličnih karata, radne knjižice itd, postoje i specijalno razvijeni inteligentni dokumenti za evidentiranje svih prisustva i/ili odsustva s rada zaposlenog, uključujući bolovanja, godišnje odmore, prekovremeni rad, noćna dežurstva, plaćena i neplaćena odsustva.

Unidocs modul za upravljanje kadrovima kreira i ažurira ugovor o radu, povezuje ga sa svim promenama izazvanim ponudama za aneks i aneksima ugovora o radu, koji se nakon popunjavanja može odštampati u neograničenom broju šablona prethodno prilagođenih potrebama kupaca.

Pročitajte i:  HR procesi u oblaku

UniDocs modul za upravljanje kadrovima ima mogućnost dodavanja neto i bruto iznosa plate zaposlenih, kojima se na mesečnom nivou mogu pridružiti različiti dodaci i/ili odbici, a zatim se pomenuti iznos može koristiti za automatsko pridruživanje troškova operacijama na radnim nalozima proizvodnje na osnovu evidencije radnika na njima. Posebno izdvajamo automatizovano vođenje kompletnih šifarnika i pravila propisanih Zakonom o bezbednosti i zdravlju na radu, koji nakon ispravne postavke i unosa mogu automatski da povezuju i popunjavaju zakonom propisane obrasce (evidencija). Svi obrasci generišu se u PDF format i bivaju spremni za štampu, potpisivanje i overavanje.

www.unidocs.rs

(Objavljeno u PC#243)

 

Facebook komentari: