Predstavljen Business Development Director kompanije Payoneer

Nikola Mehandžić je od 1. marta novi Business Development Director kompanije Payoneer, globalne platforme za plaćanja i e-trgovinu koja pomaže rast miliona digitalnih firmi širom sveta. Zadužen za tržišta Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore, Nikola će raditi na razvoju novih proizvoda za poslovnu zajednicu, povećanju broja korisnika, pružanju lokalizovane, visokokvalitetne podrške kupcima i osnaživanju lokalne infrastrukture globalnim rešenjima za plaćanja.

PCPress.rs Image
Nikola Mehandžić, Business Development Director, Payoneer (autor – licna arhiva)

Nikola Mehandžić dolazi iz kompanije Mastercard, sa višegodišnjim iskustvom u oblasti digitalnog plaćanja i e-trgovine i odlično zna primenu ovih rešenja na brzim i dinamičnim tržištima. Bio je odgovoran za razvoj digitalnih plaćanja sa fokusom na e-trgovinu i beskontaktna mobilna plaćanja. Radio je na razvoju novih poslovnih projekata, platnih platformi, uspostavljanju partnerstava sa tradicionalnim i netradicionalnim kupcima u finansijskoj industriji, mobilnim operaterima, digitalnim novčanicima, procesorima i raznim IT kompanijama i startap kompanijama. Nedavna dostignuća su pokretanje Apple Pay i tržišta digitalnih mobilnih plaćanja.

Payoneer je osnovan sa idejom da tehnologija i internet transformišu trgovinu i omogućavaju svima na svakom mestu da razvijaju i proširuju digitalno poslovanje.

Pročitajte i:  Intervju: Saša Popović, Vega IT - Zadovoljstvo posla

„Payoneer podržava neometanu digitalnu trgovinu za frilensere i male biznise širom sveta, a ponosno tvrdimo i da smo partner globalnog rasta srpske poslovne zajednice. Verujem da će naša jedinstvena globalna platforma, lokalizovana podrška i strategija partnerstva dati odlične rezultate za naše kupce i partnere u Srbiji, koju smatramo jednim od ključnih tržišta za razvoj i rast,“ izjavio je Skot Galit, generalni direktor Payoneera.

U Srbiji, Payoneer sarađuje sa brojnim poslovnim zajednicama: pružaocima usluga, kompanijama za softverske usluge, digitalnim biznisima, firmama za internet prodaju, bankama i lokalnim pružaocima platnih usluga i drugima. U narednom periodu kompanija će pored lokalnog Payoneer tima, proširiti i svoje marketinške aktivnosti na srpskom i nastaviti da radi na lokalizaciji komunikacija, kako bi posebnu pažnju posvetili upravo korisnicima iz Srbije i zemljama regiona.

Kako bismo zadovoljili potražnju lokalnih preduzetnika i globalni ubrzani rast e-commerce, ove godine ćemo predstaviti još novih rešenja za outsourcing i e-trgovinu. Verujem da će nam snažna rešenja koja imamo za naše korisnike, lokalni tim i lokalizovani marketing pomoći da nastavimo da rastemo na tržištu Jugoistočne Evrope, koje nam je od velike važnosti,“ izjavio je Nikola Mehandžić, Business Development Director Payoneera u Srbiji.

Pročitajte i:  Payoneer menja brend pre izlaska na berzu: Bezbrojne mogućnosti

U proteklih 15 godina Payoneer je razvio širok ekosistem koji povezuje tržišta, prodavce, frilensere, gig radnike, proizvođače, banke, dobavljače, kupce i druge u jednu integrisanu globalnu platformu.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,