Prodaja tablet uređaja opala u drugom kvartalu 2017. godine

Prema rezultatima istraživanja koje su uradili u International Data Corporation, nastavlja se već dobro poznati trend pada prodaje na tržištu tablet uređaja. U drugom kvartalu, koji se završio u junu 2017. godine, prodato je 37,9 miliona tablet uređaja, što je za 3,4% manje na godišnjem nivou.

Pokretači čitavog tržišta su i dalje “2 u 1” konvertibilni uređaji, kreirani sa ciljem da se poveća produktivnost kod korisnika koji su uvek u pokretu i obezbedi optimalno iskustvo prilikom korišćenja tableta, pomoću novih hardverskih i softverskih rešenja, među kojima su Halo tastatura, olovka za pisanje sa dve funkcije (može da piše po ekranu i papiru) i novi korisnički interfejs za poboljšanu produktivnost. Što se tiče proizvođača, tržištem i dalje dominiraju Apple, Samsung i Huawei.

Apple je u drugom kvartalu 2017. godine isporučio 11,4 miliona tablet uređaja, što je 14,7% više na godišnjem nivou, i dovoljno za vodeći tržišni udeo od 30,1%.

Samsung je isporučio šest miliona uređaja, što je dovoljno za tržišni udeo od 15,8%, dok je Huawei isporučio tri miliona uređaja, što je dovoljno za tržišni udeo od 8%, te rast isporuka od 47,1% na godišnjem nivou.

Pročitajte i:  Samsung i Google sarađuju na RCS porukama za Android

Slede Amazon i Lenovo, sa isporučenih 2,4 za Amazon, te 2,2 miliona tablet uređaja za Lenovo, te tržišne udele od 6,4 i 5,7%.

Krajem 2016. godine u Srbiji se najviše govorilo o Yoga Book tablet uređaju iz kompanije Lenovo. Okarakterisan je kao najtanji “2 u 1” uređaj na svetu – tanak samo 9,6 milimetara kada je zatvoren, a najtanja ivica je samo 4,05 milimetara. Yoga Book nosi i titulu najlakšeg “2 u 1” uređaja – težak je samo 690 grama. Baterija koja traje i do 15 sati, karakteristične šarke koje se savijaju pod uglom od 360 stepeni, 10,1-inčni IPS FHD ekran, Dolby Atmos audio sistem i 64GB memorije doprineli su da se Yoga Book prepoznaje kao vrhunski sistem za zabavu.

Izvor: seebiz.eu

Facebook komentari: