Prvi virtuelni modni projekat za Dior Couture

Visoka moda i trkačke igre ne idu zajedno? Razmislite ponovo. U najavi svetske serije Gran Turismo, najprodavaniji svetski proizvođač trkačkih igara Polyphony Digital otkrio je partnerstvo sa luksuznim modnim brendom Dior. A sastavni deo tog partnerstva je i specijalno pripremljen superautomobil De Tomaso Mangusta.

Dior & Gran Turismo u novom partnerstvu

Gran Turismo spaja modni stil i trkačko uzbuđenje

To je prvi virtuelni modni projekat za Dior Couture, sa umetničkim direktorom brenda za muške kolekcije, Kim Jones-om, kreirajući ekskluzivnu novu seriju artikala u igri, uključujući trkačko odelo, kacigu, rukavice i cipele. Koristeći vodeću kompjutersku grafiku igre Gran Turismo, prezenter serije je u Salcburgu predstavio video koji prikazuje avatar vozača obučenog u žuto-sivo trkačko odelo koje je dizajnirao Dior, kao i Christian Dior Atelier Logo Avenue Montaigne, adresu Avenue Montaigne 30 u Parizu gde je Christian Dior prvi postavio dizajnersku kuću.

Odelo dolazi sa odgovarajućim rukavicama i specijalnim „Diorizon“ cipelama. Broj 47 se pojavljuje i na odeći, obeležavajući Dior-ovo osnivanje i prvu modnu reviju 1947. Pored odevnih predmeta, Polyphony je takođe predstavio klasični superautomobil koji će biti dostupan u prodavnici automobila Hagerty Collection Legends sledećeg meseca.

To je jedinstvena verzija De Tomaso Mangusta, prvi put napravljena 1967. godine. Originalno kreiran od strane legendarnog italijanskog dizajnera Giorgetto Giugiaro, De Tomaso takođe nosi broj 47, kao i specijalne Dior nalepnice. Ove stavke će postati dostupne u igri 25. avgusta, a tog dana možemo očekivati ažuriranje igre.

Izvor: Forbes

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,