Review: Prestigio Digital Signage uređaji

LCD ekrani sve su prisutniji, bilo da se nalaze na dlanovima, stolovima ili ogromnim panoima. Nema boljeg načina da neka poruka ili informacija dođe do što više ljudi nego kada se prikaže na velikom ekranu pored kojeg prolaze.

Prestigio već nekoliko godina radi na raznim ekranima i kućištima koji su prilagođeni raznim svrhama javne promocije. Ovakav tip uređaja naziva se digital signage, a u ponudi se nalazi dosta opcija. Tu je zanimljiva varijanta u vidu polutransparentnog LED „postera”, veliki ekran u „totem” pakovanju, manje interaktivne table (ili tableti) ili veliki video-zidovi.

Kod izbora tipa digital signage uređaja, veličina ekrana, u zavisnosti od potreba, varira od 22 pa do čak 100“, uz 4K rezoluciju kao maksimalnu. Svi ekrani imaju anti-glare premaz i zaštitu od specijalnog stakla, što omogućava upotrebu u raznim uslovima i na javnim mestima. Kako ove lokacije mogu biti pod direktnim uticajem sunca, ekrani koji su u ponudi imaju maksimalno pozadinsko osvetljenje od čak 6.000 nita, što treba da obezbedi laku vidljivost i pod vrlo jakim spoljašnjim osvetljenjem.

Pročitajte i:  Glavni dizajner napušta Apple

Pametni softver

Slična rešenja odavno su u opticaju, ali ono što Prestigio liniju čini specifičnom odnosi se na set dodatnih mogućnosti i prateći softver. Svaki Prestigio digital signage uređaj u sebi sadrži mali računar koji preko Wi-Fi veze i ekrana osetljivog na dodir nudi veliki stepen interakcije. Jedna od naprednih mogućnosti jeste detektovanje osobe koja prolazi pored ekrana (u raznim verzijama), kada će sadržaj koji se prikazuje biti promenjen. Ako se doda opcija interakcije, kada ciljana osoba ima mogućnost da preko ekrana zatraži više informacija ili odgovori na neka pitanja, tu je i mogućnosti prikupljanja podataka o tome koliko je ljudi prošlo, pogledalo određeni sadržaj i tako dalje. Sve to obavlja se preko CMS Prestigio Addreality Manager softvera, koji prikuplja sve podatke i korisniku nudi kontrolu nad povezanim digital signage ekranima.

Sve funkcioniše na cloud bazi, pa je neophodno svakom digital signage uređaju obezbediti pristup Internetu, ili preko integrisanog Wi-Fi kontrolera ili klasičnom LAN vezom. Na raspolaganju su verzije uređaja sa operativnim sistemima Android i Windows, pa će se finalne mogućnosti nešto razlikovati u zavisnosti od ovog izbora.

Pročitajte i:  BIZIT 2019 predavači – Miroslav Varga, Google Certified Trainer

Prilagodljiv pristup

Zahvaljujući Internet konekciji i CMS Prestigio Addreality Manager softveru, operater ima mogućnosti veoma lake udaljene kontrole svakog pojedinačnog digital signage uređaja, uz prikupljanje podataka o efikasnosti svakog od njih. Na primer, Prestigio digital signage ekrani u verzijama s integrisanom kamerom snimanjem prolaznika mogu lako prepoznati da li se radi o mlađoj ili starijoj osobi, ili eventualno koga su pola, i na taj način prilagoditi ono što se prikazuje na ekranu. To je posebno korisno u promotivnim kampanjama, kada jedan digital signage ekran može lako da opslužuje više proizvoda ili više grupa proizvoda.

S obzirom na ove karakteristike, marketing je primarna i logična primena za digital signage uređaje, pa će marketing stručnjaci sigurno imati želju da u svojim kampanjama primene neki od raznih uređaja ovoga tipa koje Prestigio nudi. Mogućnost da imaju precizne podatke po broju pregleda, aktivacija i slično od velikog je značaja kada na kraju treba proceniti efikasnost određene kampanje. Digital signage uređaji sve više će zamenjivati klasična rešenja pa će LED ekrani i u ovom delu naših života imati primat.

Pročitajte i:  NEC ekrani velikog formata: Veliki format za impresivnu sliku

Korisna adresa: www.asbis.rs

Facebook komentari:

SBB

TV 2019
Tagovi: , , , , ,