Samsung očekuje da će u ovoj godini osvojiti više od polovine tržišta 8K televizora

Južnokorejski gigant ima planove da „zacementira“ svoju lidersku poziciju u premijum sektoru tržišta televizora. Njegova očekivanja su da će do kraja ove godine više od polovine 8K prodatih televizora nositi njihovu oznaku.

8K televizori su se u Južnoj Koreji pojavili tokom novembra prošle godine i od tada je više od polovine prodatih televizora velike dijagonale imalo ovu rezoluciju. Predsednik Samsung Visual Display divizije, Jonge Han, smatra da će se taj trend nastaviti ove godine, a očekuje da će više od polovine prodatih 8K premijum televizora izaći iz njihovih fabrika.

Samsung je svoj prvi 8K TV predstavio prošle godine na CES-u, a trenutno se njihovi QLED 8K modeli prodaju u Južnoj Koreji, SAD-u i širom Evrope. Kompanija tokom ove godine ima planove da započne prodaju ovih televizora i u Latinskoj Americi, na Srednjem Istoku i u Africi i to QLED modele koji su predstavljeni u januaru na ovogodišnjem CES-u.

Ovaj tehnološki gigant je već 13 godina najveći proizvođač televizora na svetu, ali je u poslednjih nekoliko godina LG ozbiljno „zapretio“ sa svojim OLED TV modelima i to prvenstveno na tržištu premijum modela sa dijagonalama većim od 65 inča. Ipak Samsung je uspeo da održi lidersku poziciju i u poslednja dva kvartala uspeo je da ojača svoju poziciju u tom tržišnom segmentu. LG je u istom periodu imao pad profita u svojoj TV diviziji, prvenstveno zbog velikih troškova za marketing i masovnog investicija u nove tehnologije. U četvrtom kvartalu, kada je u mnogim odeljenjima bilo pada profita unutar Samsung-a, TV odeljenje je bilo jedna od retkih koja je imala rast, prvenstveno zbog odlične prodaje QLED televizora.

Pročitajte i:  NFC nije toliko važan nekim proizvođačima pametnih telefona

Prema insajderskim izveštajima, trenutna strategija kompanije je da pozicionira QLED kao proizvod koji je konkurentan OLED-u, kao i da istovremeno gura svoje MicroLED televizore kao „nenadmašne“ među rivalima. MicroLED, poput OLED-a ne koristi pozadinsko osvetljenje, ali za razliku od njega upotrebljava neorganske materijale, čime se osigurava njegovo duže trajanje. Kompanija je usavršila proizvodnju MicroLED panela, a ove godine je već lansiran 75-inčni MicroLED TV. Ovladavanje ovom tehnologijom omogućiće drastično smanjenje troškova izrade MicroLED televizora i učiniće ih mnogo konkurentnijim na tržištu.

Izvor: ZDNet

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.