Slaba prodaja HomePod-a kompanije Apple

Apple je prošle godine na developerskoj konferenciji WWDC, s velikim zakašnjenjem u odnosu na konkurenciju poput Sonosa, Google-a ili Amazona, najavio da će lansirati svoj pametni zvučnik s virtuelnim asistentom.
 

HomePod je trebalo da se istakne od konkurencije vrhunskim zvukom i da stigne do kupaca pre Božića, no Apple je zakasnio s njegovim dolaskom na tržište i u prodaju ga pustio tek u februaru ove godine. Iako je i dalje reč o zvučniku vrhunskih karakteristika kad je reč o kvalitetu izrade i zvuka, mnogi ga zovu “najglupljim” pametnim zvučnikom, jer je ograničen na Apple-ov ekosistem, a Siri nije baš korisna kao Alexa ili Google Assistant. Sada, pak, dolazi još malo loših vesti za ovaj proizvod.

Bloomberg piše da, prema informacijama koje su dobili iz Apple-ovih prodavnica i od kompanija koje sastavljaju zvučnike, prodaja ne ide kako je planirano. Zalihe se gomilaju jer kupci očigledno nisu spremni da izdvoje 350 dolara za ono što HomePod nudi. Apple je zbog toga navodno smanjio narudžbine od dobavljača, a ostaje im nada da će neke buduće softverske nadogradnje i poboljšanja veštačke inteligencije koja pokreće Siri privući kupce ovom gedžetu u budućnosti.

Pročitajte i:  Gmail donosi opciju za tagovanje korisnika
 Izvor: Bloomberg
Facebook komentari: