BIZIT plus

Snapchat i Amazon zajedno u izradi AR šoping iskustva

Snap već neko vreme koristi Snapchat sočiva kako bi pomogao ljudima da virtuelno isprobaju odeću, a kompanija se udružila sa još jednim značajnim partnerom. Korisnici će uskoro moći da vide kako stilovi naočara iz Amazon Fashion-a izgledaju na njihovom licu pre nego što ih naruče.

Snapchat i Amazon zajedno u izradi AR šoping iskustva

Snap proširuje listu 3D proizvoda

Moći ćete da isprobate ova sočiva proširene stvarnosti preko @amazonfashion profila, Lens Explorer-a ili Snapchat Camera Lens Carousel-a. Amazon Fashion profil ima Store, gde možete pretraživati širok izbor stilova naočara. Kompanije su radile na standardnim 3D proizvodima koji rade sa Snap-ovom AR Tri-On tehnologijom.

Koristeći Amazon-ovu 3D Asset tehnologiju i sočiva, oni su u mogućnosti da ponude Snapchat korisnicima dinamički ažurirane informacije, uključujući ažuran izbor naočara, detalja o proizvodima i dostupnosti. Takođe, moći ćete virtuelno da isprobate naočare brendova kao što su Maui Jim, Persol, Oakley i Costa Del Mar. Snap i Amazon planiraju da prošire partnerstvo na druge kategorije odeće u budućnosti.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Amazon ulaže dodatnih 2,75 milijardi u Startup Anthropic
Računari i Galaksija
Tagovi: ,