Snapchat planira reklame od šest sekundi
U potrazi za dodatnim profitom, kompanija Snap Inc. koja stoji iza platforme Snapchat, traži nove načine za generisanje dobiti, a koji ne bi korisnike motivisali da migriraju na druge društvene mreže.
Korisnicima ove platforme se tako u poslednje vreme nudi sve više reklama, a uskoro neće imati mogućnost da ih izbegnu. Naime, Snapchat planira da uskoro počne sa testiranjem reklama koje će trajati po šest sekundi, a koje su nazvane jednostavno – “Commercials.“ Test-reklame, koje će se pojaviti sredinom maja, dobiće mesto samo u nekim segmentima, ali ne i u sekcijama „personal stories“ i „Discover news.“
Testiranje je zamišljeno kao način da se dođe do podataka koliko su reklama korisnici spremni da podnesu, a reklame su zamišljene kao sadržaji visokog kvaliteta. Koji će verovatno dolaziti od velikih kompanija.
Izvor: The Verge