Računari i Galaksija

Spotify gasi “Heardle” 5. maja

Spotify ima razočaravajuće vesti za fanove Heardle-a: kompanija gasi igru pogađanja pesama, koju je kupila prošlog leta. Od 5. maja, Heardle više neće biti dostupan.

PCPress.rs Image

Heardle ipak nije bio uspešan projekat

Igrači koji žele da zabeleže svoju statistiku za potomke treba da naprave snimak ekrana, stoji u zvaničnom saopštenju kompanije. Statistički podaci više neće biti dostupni nakon 4. maja.

Heardle se pojavio početkom prošle godine u svetlu Wordle-ovog ogromnog uspeha. Zauzvrat, postao je jedan od istaknutijih i uspešnijih klonova Wordle-a. Podaci trećih strana sugerišu da je Heardle prošlog marta dostigao maksimum od 69 miliona posetilaca mesečno.

Proizvođači Heardle-a prodali su igru Spotify-u u julu. Međutim, neposredno pre nego što je taj dogovor objavljen, Heardle-ov mesečni broj posetilaca naizgled je pao na 41 milion, što sugeriše da se popularnost igre već smanjuje.

Kada je kupio Heardle, Spotify je rekao da je video igru kao alat za otkrivanje muzike. Bez obzira da li je igrač uspešno pogodio pesmu svakog dana na osnovu uvoda ili ne, dobijali su vezu da čuju celu pesmu na Spotify-u. Možda je slučaj da Spotify nije video visok nivo učestalosti klikova, tako da Heardle na kraju možda nije mnogo pomogao u pogledu otkrivanja muzike. Štaviše, kaže se da je igra podstakla neke funkcije otkrivanja muzike koje su takođe prisutne u aplikaciji Spotify.

Pročitajte i:  Filter za sadržaj na Spotifyju ne uspeva da blokira eksplicitne tekstove u desetinama hitova

Teško je zamisliti da su Spotifi-jevi svakodnevni izbori pesama pomogli stvarima. Uz mnoge klasične numere, Heardle je često prikazivao muziku koja nije baš zasijala na Billboard top listama, već je postala viralna na TikTok-u. Čini se da Spotify nije postigao balans u korišćenju Heardle-a kao alata za otkrivanje muzike, a istovremeno je učinio da svaka pesma bude dovoljno prepoznatljiva da fanovi mogu da identifikuju i nastave svoje nizove.

Pored toga, neki igrači su bili frustrirani što se Heardle stalno vraćao u iste bunare izvodeći nekoliko pesama jednog izvođača tokom relativno kratkog vremena.

Spotify navodno nije imao tim posvećen radu na Heardle-u, tako da neće biti otpuštanja kao rezultat zatvaranja igre. Teško je zamisliti da bi biranje jedne pesme svakog dana i održavanje Heardle-a zahtevalo mnogo posla.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: