VMWare

Super Mario Galaxy: Problem uklete pečurke

Kinoko, naizgled sasvim obična Super Mario pečurka, u stvari je greška koja je bitno uticala na igre Super Mario Galaxy 1 i 2. U pitanju je gljiva koja je postojala samo u fajlovima, te se spolja nije videla, ali bez nje igre nisu mogle da se igraju.

Eksperti tvrde da je Kinoko do skoro bio prisutan u okviru Super Mario 3D All-Stars – nove Switch kolekcije koja sadrži tri klasične igre. Pečurka fajlovi su kasnije neutralisani, te je kolekcija uspešno pokrenuta, pa se tvrdi da su sve veze sa starim komplikacijama konačno prekinute.

Pretpostavlja se da je pečurka mogla da se vidi u prvim Super Mario Galaxy verzijama, te su delovi koda kasnije samo prenošeni. Kinoko je opstao ispod površine, ali je prvobitna funkcija zakržljala. Pečurka je dospela u gejmerski fokus nakon jednog tvita u kojem se na duhovit način ilustrovao proces razvoja video igara. Naime, igrači često raspravljaju o nasumičnim momentima u video igrama, a developeri isto tako često odgovaraju da bi bez njih te igre prestale da funkcionišu, budući da se radi o elementima koje nisu uspeli da zamene, te su ih jednostavno ostavili u izvornom kodu.

Pročitajte i:  Nintendo za sledeću godinu priprema 4K Switch konzolu

Kinoko nije jedini ovakav primer, pa se često govori o elementima koji su u igrama ostali samo zbog toga što bi nakon njihovog uklanjanja sve prestalo da funkcioniše, a neki tvrde da skoro svaki naslov ima ovakve momente – nevidljive deliće koji igru štite da se ne raspadne.

Izvor: Polygon

Facebook komentari:
PC Press- digitalizacija zdravstva

Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.