Tehnološke inovacije za transformaciju vašeg biznisa

Microsoft Dynamics 365 CRM je idealan alat za mala i srednja preduzeća, pogotovo za ona koja još uvek nemaju rešenje za brigu o korisnicima.

Verovali ili ne, klijenti su spremi da vam ostave više novca. Istraživanje koje je sproveo Harris Interactive, pokazalo je da je 86% kupaca voljno da plati više za bolje korisničko iskustvo.

U eri društvenih mreža, negativno iskustvo klijenata može da izazove i ogromnu štetu po vaš biznis. Ako se potencijalni korisnik raspituje o vašim proizvodima i prvo na šta naleti su loši komentari, šta mislite za koga će se odlučiti‑ vas ili konkurenciju? Da biste sprečili „odliv“ klijenata, potrebno je da se izdvojite po odnosu cene i kvaliteta, kao i po atraktivnim ponudama. A da biste to uspeli, neophodni su vam podaci o njima – koje proizvode žele, kakve su im navike, na koji način da ih kontaktirate… Tu na scenu stupaju CRM rešenja za upravljanje odnosa sa klijentima.

Kako bi pomogla kompanijama da učvrste poziciju na tržištu i bolje upravljaju odnosima sa klijentima, kompanija Comtrade System Integration u ponudi ima Microsoft Dynamics 365 CRM pakete. Primenom ovog rešenja, korisnici dobijaju broj 1 CRM tehnologiju isporučenu u cloud‑u, čime stiču dodatnu fleksibilnost.

Iako je u pitanju napredna tehnologija, Comtrade Microsoft Dynamics 365 CRM paketi su i te kako primenljivi u malim i srednjim preduzećima koja nemaju prevaziđene (legacy) sisteme koje je skupo modernizovati, te mogu lakše i agilnije da primene tehnološku inovaciju i transformišu svoj biznis.

Microsoft tehnologija i Comtrade System Integration ekspertiza

Dynamics 365 najlakše je objasniti kao skup funkcionalnosti koje omogućavaju svim zaposlenima, a naročito prodavcima, da steknu pristup podacima o klijentima na jednom mestu i brzo lako razmenjuju ključne informacije kao što su istorija interakcija i preferencije kupaca. Kako se to odražava na rad jedne male kompanije?

Za prodaju, Microsoft Dynamics 365 donosi pre svega mogućnosti upravljanja lidovima i prilikama, praćenja realizacije aktivnosti, kreiranja personalizovanih ponuda, kao i analiziranja konkurencije. Uz interfejs za integraciju prodajnih procesa i izveštaje, odnosno vizualizaciju podataka, rešenje olakšava rad prodavcima i daje uvide u poslovanje u realnom vremenu.

Kada je u pitanju marketing, Dynamics 365 pomaže firmama da primene omnichannel pristup – objedinjenu komunikaciju sa klijentima preko svih kanala: e‑mejla, društvenih mreža, sajtova… Tu je i segmentacija marketing lista za lakše definisanje ciljnih grupa, kreiranje targetiranih kampanja, kao i praćanje njihovih rezultata.

Velika prednost je i mobilna aplikacija za iPhone, Windows i Android uređaje, koja omogućava neometan rad u pokretu. Za korisnike je izuzetno korisna i integracija sa Microsoft programima, ali i sa eksternim servisima kao što je MailChimp. Tako, na primer, korisnici mogu da koriste dobro poznat servis kao što je Outlook, te da proširenjem njegovih funkcionalnosti rade sa kontaktima i prodajnim prilikama iz CRM‑a.

Takođe, rešenje omogućava povećanje produktivnosti uz automatizaciju koja eliminiše ponavljanje zadataka, te uz prodajne procese koji vode korisnika kroz sve faze i korake i omogućavaju brže zatvaranje prodaje.

Manjim kompanijama koje nemaju IT eskpertizu, a žele da implementiraju Dynamics 365 CRM, Comtrade System Integration nudi tri nivoa podrške – od konsultacija, lokalizacije i unapređenja sistema, preko konfiguracije i implementacije prodajnog procesa, pa do treninga korisnika i nadgledanja sistema.

Dodatna pogodnost je mogućnost fazne implementacije: postepeno uvođenje funkcionalnosti prema trenutnim potrebama. Za mala i srednja preduzeća, koja često nisu spremna da se upuštaju u zahtevne investicije, značajna je i mogućnost fleksibilnog mesečnog plaćanja.

Želite da uvećate svoj najveći kapital – vaše klijente? Za više informacija o Comtrade Microsoft Dynamics 365 CRM paketima, posetite
www.comtradeintegration.com/microsoft‑dynamics‑365‑crm/

Kontakt: Teodora Aćimović, Business Solution Consultant, teodora.acimovic@comtrade.com.

(Objavljeno u PC#246)

Facebook komentari: