Treća godina uspešnog poslovanja Lesnine u Srbiji

Povratak Lesnine u Srbiju 2019. godine izazvao je veliko interesovanje, tim pre što se mnoge generacije sećaju te kompanije s nostalgijom iz perioda Jugoslavije, kada je predstavljala sinonim za kvalitet, postojanost i nameštaj za sva vremena

PCPress.rs Image

Veliko ime u svetu nameštaja

Nakon dve i po godine od otvaranja prodajnog centra u Novom Sadu, Lesnina je ponovo zauzela svoje mesto u sve jačoj konkurenciji trgovina nameštajem.

Imajući u vidu da je prethodni period bio veoma neizvestan za mnoge kompanije i privredne grane, i Lesnina je bila prinuđena na brojna prilagođavanja u poslovanju. Ipak, uspeli su da se suoče sa izazovima, da ih prevaziđu i, na kraju, da izađu iz svega kao pobednici.

Iz kompanije naglašavaju da su veoma zadovoljni poslovanjem u prethodnom periodu i da će nastojati da održe i podignu taj nivo u budućnosti.

Lesnina važi u regionu za jednu od najpoželjnijih kompanija za zaposlenje – u Novom Sadu otvorila je mnogo novih radnih mesta i taj broj se konstantno uvećava. U kompaniji se trude da održe te visoko postavljene standarde. Zaposleni odlaze na redovne obuke u trening centre u regionu i centrali (Austrija), što im omogućava da napreduju i da se usavršavaju. Njihovim usavršavanjem i kompanija mnogo dobija: s jedne strane kompetentnije, a s druge zadovoljnije radnike koji su spremni da pruže kupcima dodatnu vrednost.

Tu dolazimo do neizbežne teme koja se tiče stalne borbe za kupce, borbe u uslovima sve veće konkurencije. Na koji način se Lesnina bori s konkurencijom?

U Lesnini veruju da je ključno to što oni pružaju kupcima, a što kupci ne mogu naći na drugom mestu. Naime, kupac u Lesnini može biti siguran da je dobio najbolji odnos cene i kvaliteta, kao i stručnu asistenciju prodavaca pri odlučivanju o kupovini. Naime, u Lesnini nije cilj samo da kupac zaključi kupovinu već da povremenog kupca pridobiju kao stalnog partnera koji će se uvek vraćati, znajući da će dobiti najveću vrednost za svoj novac, najbolju i najstručniju podršku prodajnog osoblja i da će mu svaka kupovina biti jednostavna i prijatna.

PCPress.rs Image

Kako bi kupcima i u najudaljenijim krajevima zemlje bila omogućena „kupovina na klik”, Lesnina Srbija pokrenula je pre godinu dana i svoj Webshop. Kako kažu u Lesnini, bez obzira na to što su radili temeljno i korak po korak, ulazak u e-commerce poslovanje za njih i njihovu matičnu kompaniju – XXXLutz bio je veliki regionalni izazov, ali i ogroman uspeh i zadovoljstvo, jer su ovaj veoma značajan projekat i pored svih poteškoća uspešno realizovali. Otvorivši digitalna vrata svog Webshop-a, Lesnina je omogućila kupcima da kupuju iz topline i udobnosti svojih domova. Kao i u svim drugim segmentima, Lesnina prati svetske trendove, pa je Webshop osmišljen tako da se možete vrlo jednostavno snaći i pronaći sve što vam je potrebno, i to 365 dana u godini. I upravo zahvaljujući filozofiji poslovanja koja za cilj ima, pre svega, zadovoljstvo kupaca ne čudi činjenica što broj zadovoljnih korisnika Lesnina Webshop-a iz dana u dan raste.

Da, povratak Lesnine u Srbiju svakako je obradovao mnoge generacije naših sugrađana kojima je Lesninin nameštaj i dalje u stanovima i srcima. Međutim, Lesnina je uspela da nadmaši sva očekivanja i da se za kratko vreme pozicionira u našoj zemlji kao savremena kompanija koja, iako se ne odriče tradicionalnih vrednosti kvaliteta i trajnosti, pre svega ima moderan, funkcionalan nameštaj, kao i najsavremeniju opremu za domaćinstvo koja će doprineti izgledu i udobnosti svakog doma.

Da 2022. godina lepo počne kompanija se postarala u samom startu. Na samom početku godine, 1. i 2. januara, su za svoje kupce koji su obavljali kupovinu preko njihovog Webshop-a organizovali lepa iznenađenja. Šta još reći, osim da im želimo da nastave da nižu uspehe i u novoj 2022. godini i da ulepšavaju naše domove svojim proizvodima!

Korisna adresa: www.xxxlesnina.rs

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,