Twitch radi na „live i interaktivnim“ rijaliti TV emisijama
Amazon radi na interaktivnijim igrama za striming, kao i na izdavanju vlastitih premijum naslova poput Crucible i New World, ali šta još može da razdvoji Twitch na sve konkurentnijem striming tržištu? Bloomberg izveštava da kompanija traži ponude za televizijske emisije „bez scenarija“ (čitaj: rijaliti TV) ciljajući na muške igrače između 18 i 24 godine, i uopšteno starosnu grupu od 18 do 24 godine.
Prema dokumentu koji su videli iz Bloomberg-a, reč je o gejmerskim emisijama, dejting emisijama ili talk-show emisijama koje mogu da se proizvedu za budžet od 50.000 do 250.000 dolara nedeljno. To bi trebalo da stvori nešto bolje od vašeg prosečnog video podkasta na YouTube-u ili Zoom četa sa više prozora, ali nije u novčanom rangu većine tradicionalnih emisija.
Očigledno je da uključiti PS4 i Playroom nije dovoljno ovih dana, ali Amazon je spreman da plati za sadržaj koji će gledaoce da zadrži na platformi čak i ako nisu fokusirani na gejming zvezde za koje se toliko kompanija bori.
Izvor: Engadget