Walmart se možda sprema za kupovinu brenda Vizio

Maloprodajni gigant Walmart navodno je u pregovorima o kupovini budžetskog TV proizvođača Vizio. Ugovor vredan 2 milijarde dolara učinio bi Vizio kućnim brendom za Walmart i omogućio kompaniji da se direktno takmiči u pristupačnom pametnom TV prostoru kojim trenutno dominiraju Amazon i Roku.

PCPress.rs Image

Walmart će imati pristup svim podacima klijenata

To bi takođe dalo Walmartu pristup svim podacima o klijentima koje je Vizio-ova pametna TV platforma prikupljala tokom godina, što bi otvorilo još jedan tok prihoda u obliku personalizovanih oglasa. Kompanija bi takođe mogla da prodaje korisničke podatke prikupljene Vizio kutijama. Konačno, mogao bi da koristi Vizio televizore kao oglasni prostor u salonima svojih skoro 11.000 maloprodajnih lokacija.

Međutim, Roku i Amazon su imali godine da ojačaju tržište televizora koje je povoljno za budžet. Roku je počeo sa uređajima za striming, ali je prošle godine prešao na pametne televizore, a za nekoliko meseci dolazi čak i skuplja linija Mini LED televizora. Amazon Fire televizori su skoro svuda, sa više od 200 miliona prodaje od pre deset meseci. Ako dogovor prođe bez problema, Vizio će se pridružiti drugim tehnološkim kompanijama pod Walmartovim globalnim kišobranom.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *