WhatsApp i male kompanije: Pretraživanje proizvoda direktno u aplikaciji
U nekim delovima sveta male kompanije društvene mreže i aplikacije ne koriste samo za promociju proizvoda, već i za prodaju, što je razlog zbog kojeg WhatsApp nudi lakša rešenja, te prečice koje korisnici mogu da naprave do željenih proizvoda.
Radi se o katalozima za poslovnu verziju aplikacije, te preduzimači koji nemaju sopstvene web-sajtove mogu da organizuju online bazu koja olakšava reklamiranje i prodaju proizvoda. Drugim rečima, mali poslovi dobili su servis u okviru WhatsApp-a koji korisnicima omogućava da proizvode kupuju direktno iz aplikacije. Ovo rešenje znatno olakšava prethodna u okviru kojih su kompanije bile prinuđene da potencijalnim kupcima iznova i iznova šalju cenovnike i fotografije proizvoda, budući da omogućava kreiranje kataloga koji nude sve potrebne informacije. Dovoljno je da korisnici preuzmu Business aplikaciju, te počnu sa pretraživanjem proizvoda, a katalozi su već dostupni i za Android i iOS uređaje u Brazilu, Nemačkoj, Indoneziji, Indiji, Meksiku, Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Američkim Državama, te uskoro stižu i u ostale delove sveta.
WhatsApp je Business aplikaciju lansirao 2018. godine, te omogućio kompanijama da prave profile sa informacijama kao što su mejl adrese, adrese, te brojevi telefona, a tu su i alati koji mere interesovanje potencijalnih klijenata. Nova opcija bi poslovnu aplikaciju mogla da odvede još dalje, a posebno kada su u pitanju mali poslovi čiji su marketinški budžeti ograničeni.
Izvor: Engadget