BIZIT 11 - prvi dan

YouTube počinje sa monetizacijom snimaka dojenja

YouTube video snimci koji sadrže sadržaj o dojenju sada mogu da zarade novac na platformi, sve dok ispunjavaju određeni skup kriterijuma. Web lokacija je ažurirala svoju politiku kako bi omogućila monetizaciju video zapisa o dojenju koji prikazuju areolu majke, kao i onih u kojima osoba na snimku demonstrira kako se koristi pumpa za grudi sa vidljivim bradavicama.

PCPress.rs Image

Ne samo dojenje, već i tverking

Ti video snimci, međutim, moraju uključivati kontekstualnu referencu na dojenje i moraju uključivati dete u sceni. U suprotnom, i dalje neće moći da zarađuju od reklama. Video snimci dojenja sa otkrivenim bradavicama ranije nisu mogli da zarađuju na YouTube-u. Portparol je rekao za TechCrunch da je YouTube ponovo razmislio nakon što je dobio povratne informacije o tome koliko su oni korisni za one koji prolaze kroz tu određenu fazu roditeljstva.

Pored toga, YouTube je takođe promenio svoje smernice kada je u pitanju ono što naziva „neseksualno grafički ples“. Kreatori sada mogu da zarađuju novac na video snimcima sa plesnim pokretima kao što su tverking i grinding, osim ako su ti video snimci napravljeni da se namerno fokusiraju na „ekstremno minimalnu odeću“ plesača ili na njihove grudi, zadnjicu i genitalije. Oni takođe neće zarađivati ako koriste pokrete koji oponašaju seksualne radnje, kao što je hvatanje genitalija partnera tokom plesa. Međutim, u redu je prikazivanje „kratke minimalne odeće“, kao i „prolazna milovanja seksualnih delova tela“ i izvođenje pokreta koji oponašaju ili simuliraju seksualne činove u profesionalnom okruženju, kao što je plesni studio. TechCrunch kaže da veb lokacija sada pregleda postojeći sadržaj koji bi mogao da ispunjava uslove za monetizaciju prema novim pravilima i da će uključiti svoje oglase ako su se zaista pridržavali njegovih smernica za sadržaj pogodan za oglašivače.

Pročitajte i:  „Lični radio“ miks na YouTube Music servisu

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: